Ahad, Ogos 24, 2014


"Datang Pakai Baju Hitam". Itu diantara pesan yang disampaikan oleh DAPigs dalam kenyataan media dia kepada penyokong Pakatan Haramjadah tu di Perak.

Gamaknya DAPigs tu ingat Si Nizar dah nak mati sangat sampai disuruh semua orang datang pakai baju hitam. Macam orang nak berkabung la pulak dibuatnya.

Gesaan DAPigs tu dibuat selepas laporan menyatakan bahawa Si Nizar Lilin tu bakal dihadapkan ke mahkamah diatas pertuduhan fitnah yang dilakukan sebelum ini.

Dalam erti kata lainnya, bukan la Si Nizar Lilin tu dah nak mati. Tapi sebaliknya, Si Nizar tu sendiri yang tak reti nak jaga mulut dia dari membuat kenyataan terhadap orang lain.

Si Nizar Lilin tu merupakan diantara pemimpin Pakatan Haramjadah yang diheret ke mahkamah atas kenyataan yang dibuat terhadap Perdana Menteri dalam satu forum.

Kata DAPigs, sekiranya kenyataan yang dibuat oleh Nizar dalam forum tersebut dianggap sebagai satu fitnah, maka PM perlu ambik tindakan yang sewajarnya.
"Jika perdana menteri berasa Nizar memfitnahnya, Najib patut mengupah peguam untuk menyaman (Nizar) untuk gantirugi, bukannya menggunakan badan kehakiman untuk menganiaya pemimpin pembangkang,” katanya.
Heh!!! DAPigs tu ingat rakyat Malaysia ni Bodoh sangat ke? Diorang ingat rakyat Malaysia ni dah lupa dengan apa yang telah dilakukan oleh mereka sebelum ini?

Hari tu, masa Datuk Seri Najib saman Merosakkini kerana menabur fitnah terhadap isu kedudukan Menteri Besar Terengganu, apa yang dilakukan oleh puak - puak Pakatan tu?

Biar pun perkara tersebut dilakukan secara terbuka, namun puak - puak Pakatan Haramjadah tu masih tak boleh nak terima. Sebaliknya, lain pulak dakwaan yang dibuat.

Diorang tuduh pulak YAB Perdana Menteri berhasrat nak menyekat kebebasan media dan cuba nak menutup mulut pihak yang tertentu dari mendedahkan kebenaran.

Jadi sekarang, buat apa lagi Datuk Seri Najib nak saman Si Nizar Lilin tu? Kita sendiri boleh tengok sejauh mana dakwaan yang dibuat oleh Nizar dalam forum tersebut. Jangan penyudahnya nanti dia mengaku kata dia memang sengaja menabur fitnah sudah la!!!
Categories: , ,

5 ulasan:

  1. Alangkah baguisnya kalau Nizar 'Loud Hailer' DAPpigs tu dah 'kick the bucket'. Boleh lah bakaq lilin dan colok kat atas kuboq dia tu.....aman sikit bumi melaya ni.....

    BalasPadam
  2. Kalau nak berkabung dengan Nizar Lilin jangan bakar lilin baik bakar meriam buloh arah kat Nizar..Dah kira berkabung lah tu.

    BalasPadam
  3. Kenapa panggil dia lilin? Mohon pencerahan. Terima kasih.

    BalasPadam
  4. Kenapa panggil dia lilin? Tolong terangkan sikit. Terima kasih.

    BalasPadam
  5. Pernah baca Nizar tu anak sedara Chin Peng. Kalau betul itu explains perangai komunis dia.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping