Jumaat, Ogos 01, 2014


Heh!!! Nampak gayanya kemelut kepimpinan dikalangan puak - puak PKR tu semakin bertambah buruk apabila dah sampai ke peringkat Cabang.

Jika semalam, ada seorang Ketua Cabang yang tampil membuat kenyataan media mendesak kepimpinan PKR Pusat agar mengambil tindakan terhadap Khalid. (KLIK SINI)

Kata Ketua Cabang PKR Tanjung Karang, dia mewakili lima orang lagi Ketua Cabang yang lain bersetuju agar tindakan sedemikian diambil terhadap Menteri Besar Selangor tu.

Namun Penipuan yang dilakukan oleh Ketua Cabang PKR tanjung Karang tu akhirnya terdedah hari ini apabila Ketua Cabang Kapar menafikan dakwaan yang dibuat.

Jelas Ketua Cabang PKR Kapar tu, dia tidak pernah bersetuju pun untuk mengeluarkan kenyataan mendesak agar kepimpinan PKR ambik tindakan terhadap Khalid.
"Satu kenyataan akhbar berkenaan isu Menteri Besar Selangor telah dikeluarkan semalam dengan meletakkan nama saya, selaku Ketua Cabang Kapar sebagai salah satu penama tanpa persetujuan saya.


"Saya dengan ini menafikan kenyataan akhbar tersebut dan menegaskan bahawa saya tidak pernah bersetuju dengan kenyataan tersebut," katanya kepada Sinar Harian, hari ini.
Nah!!! Sekarang nampak gayanya kemelut kepimpinan PKR ni dah mula menular keperingkat akar umbi sampai tahap ada yang sanggup menjual nama orang lain.

Semua ni berlaku akibat perencanaan yang dirancang oleh Si Rafizi tu untuk melaksanakan agenda "Langkah Kajang" dia sebelum ini bersama Rahim Ghouse.

Ternyata, perancangan dalam perlaksanaan agenda "Langkah Kajang" Si Rafizi tu bukan sahaja tidak menyelesaikan masalah. Sebaliknya ianya mendatangkan keburukkan.

Malah ianya bertambah rumit dan kucar kacir apabila ahli diperingkat bawahan terus berperang sesama sendiri berpunca dari idea sampah Si Rafizi tu.

Jadi, memang patut sangat la Si Rafizi tu ambik tanggungjawab sepenuhnya terhadap kemelut yang berlaku pada ketika ini dan meletakkan jawatannya sebagai Pengarah Strategi PKR. Tapi, itu pun kalau dia Anak Jantan la. Kalau setakat jadi Pondan, baik tak payah!!!
Categories: ,

7 ulasan:

  1. Geli la tengok MP pondan sekor ni...kuat meroyan macam dah takde cara lain nak berpolitik. Cuba tengok abang assmin kau tu. Sayang kat abang non, tetap sayang tetapi takde lah sampai ke tahap meroyan tak tentu arah. Dia maintain je...simpan cinta dia dalam hati, tak payah nak terlebih menunjuk macam si fizi pondan tu.


    BalasPadam
  2. Ape benda lah nak kacau bilau pasal jawatan MB. Belum lagi nak jadi kerajaan malaysia. Tak tau lah kecoh mcm mana kalau nak perintah negara. Kalau dah takde bakat tu berenti sajalah. Berniaga gerai lagi baik.

    BalasPadam
  3. Cinta dah berobah hati..bayangkan cinta dipinggirkan...

    BalasPadam
  4. Langkah kajang sudah bertukar kepada LANGKAH KEJANG. Mati keras lah rafiizi nanti.

    BalasPadam
  5. Baru suruh jaga SATU negeri pun tak boleh...bayangkan kalau jadi kerajaan pusat!! Tak tahu lah apa lagi yang akan melayang selain daripada kerusi!
    Masing2 nak jadi menteri, nak kait untung, nak dapat gelaran....tetapi kebajikan rakyat tak terjaga.
    Orang gila kuasa, penipu, memfitnah, meliwat, mendengki, mengkhianat.....ish ish ..lingkup dibuatnya!

    BalasPadam
  6. Bubar ajelah PKR ni, temankan SiANUAR tu masuk penjara.Dia ni suka cipta masaalah membuatkan negara kacau bilau.

    BalasPadam
  7. selagi pas dan umno tak berstu camnilah jadinya bila umno dan pas bersatu kuasa makin kuat dan dapig tak boleh buka mulut lagi. aduhai bangsaku bersatulah demi masa depan anak cucu kita.jgn nanti anank cucu kita menyumpah kat kita apabila negara kita jadi kucar kacur akibat perebutan kuasa baik diperingkat negeri dan negara

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping