Ahad, Ogos 31, 2014

Fuh! Hebat tak hebat Si Ketua Penipu ni menipu, sampaikan depan anak muda pun dia sanggup bogelkan orang kanan kesayangan dia selama ini.

Jika sebelum ini, Si Rafizi tu kuat pukul canang mendakwa kononnya PAS secara diam - diam menolak Si Ketua Penipu tu sebagai calon Perdana Menteri.

Perkara itu didedahkan oleh Si Rafizi pada 5 Ogos dalam satu forum dengan menyatakan bahawa PAS berhasrat untuk mencalonkan Tengku Razaleigh sebagai PM.

Memang cukup jelas bahawa tindakan Si Rafizi tu sebenarnya adalah untuk membangkitkan rasa curiga dan tak puas hati dikalangan rakyat terhadap PAS.

Namun, dengan adanya kenyataan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu, maka terbukti bahawa Si Rafizi tu hanya MENIPU dalam forum tersebut.

Antara lain, Si Ketua Penipu tu kata dia merupakan pilihan utama dikalangan pemimpin - pemimpin PAS untuk menjadi Perdana Menteri sekiranya Pakatan menang PRU yang lalu.

“Walaupun tidak pernah diumumkan secara rasmi oleh PAS, ke mana sahaja saya pergi, baik bersama PAS Johor malah juga di Kelantan, atau di depan (Mursyidul Am PAS Datuk) Nik Aziz Nik Mat, saya didedahkan sebagai calon perdana menteri pilihan mereka,” kata Anwar.
“Saya tidak pernah memberi sebarang reaksi, dan itulah yang sebaiknya. Suatu masa dulu, saya timbalan perdana menteri, kemudian saya dimasukkan ke dalam lokap dan dipukul. Tidak ada maknanya untuk saya rasa perasan sangat," katanya dalam nada bergurau.
Nah! Sekarang siapa yang berbohong? Adakah Si Ketua Penipu tu yang menipu atau Si Rafizi tu yang berbohong kepada rakyat? Atau memang kedua - duanya dasar Pembelit?

Tapi, tak heran la kalau dua - dua tu menipu ye tak. Dah nama pun diorang ni dari kalangan Penipu Rakyat. Jadi, memang itu je kerja yang diorang tau buat.

Walaupun diakhir kenyataan tu, Si Ketua Penipu tu kata, memang dah jadi kebiasaan bila pemimpin bercanggah pendapat, namun ianya tak menjustifikasikan perkara tersebut.

SH hanya sekadar meminjam kata - kata Si Milo Basi, "Bila dua pihak keluarkan kenyataan bercanggah, salah satu pastilah pembohong besar!!!" Jadi, korang fikir la sendiri!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Dua2 bohong. Satu kaki kelentong & satu lagi kaki temberang!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping