Khamis, Ogos 14, 2014


Heh! Heran jugak tengok gelagat Si Ketua Penipu tu dalam gambar ni. Nampak gayanya, marah sangat dia pada Si Azmin tu. Apa yang tak kena sebenarnya?

Adakah dia nak salahkan Si Azmin tu kerana menjadi katalis dalam isu kemelut kepimpinan yang melanda Pakatan Haramjadah tu di Selangor pada ketika ini?

Semua orang pun tau. Punca kepada masalah yang melanda Pakatan Haramjadah tu sebenarnya adalah disebabkan perbalahan diantara Azmin dan Khalid.

Sebelum ini, isu perbalahan diantara mereka berdua cukup hangat diperkatakan dalam laman media sosial sebaik sahaja selesai Pilihan Raya Umum yang lalu.

Malah, persengketaan diantara Timbalan Presiden PKR dengan Menteri Besar Selangor tu dah bermula sebelum itu lagi sewaktu Azmin merampas kedudukan Pengerusi PKR Negeri.

Sekarang, kronologi berkaitan dengan isu kemelut kepimpinan di Selangor itu masih lagi berlarutan dan tak nampak yang ianya akan reda dalam masa terdekat.

Jadi, tak heran la sekiranya Si Ketua Penipu tu naik angin dengan Si Azmin kerana menyebabkan kedudukan Pakatan di Selangor semakin goyang.

Tapi hakikatnya, Si Ketua Penipu tu tak boleh nak salahkan Si Azmin kerana bersikap sedemikian rupa. Lagi pun, siapa yang ajar Si Azmin tu berpolitik kalau bukan dia sendiri?

Dia yang membentuk pemimpin - pemimpin PKR dipelbagai peringkat agar menjadi manusia yang MUNAFIK dalam perjuangan Politik mereka di Malaysia ni.

Dia yang ajar pemimpin PKR tu cara songsang untuk merampas kuasa dan Gilakan jawatan tak tentu arah. Jadi, sepatutnya dia la yang dipersalahkan kerana menyebabkan orang lain pun sama Gila je macam dia. Jangan pulak dia nak salahkan orang lain!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping