Jumaat, Ogos 29, 2014


Heh! Kita ingatkan bila dah berubah kepimpinan dikalangan puak - puak Anak Muda Kecoh tu, lain la cara pendekatan diorang. Rupanya tetap sama jugak macam dulu.

Jadi, tak heran sangat la bila Ketua baru Anak Muda Kecoh tu buat desakan sedemikian terhadap pihak Kerajaan agar menghapuskan Akta Hasutan 1948.

Sepatutnya perkara seperti itu tak perlu nak buat kita rasa pelik sangat sebenarnya. Sebaliknya, bab nak menghasut orang ni dah jadi kebiasaan mereka.

Tapi, itu bila diorang buat terhadap pihak Kerajaan. Jika orang buat pulak hasutan agar membenci puak - puak Pakatan Haramjadah tu, diorang jugak yang meroyan.

Dengan menjadikan alasan konon ianya akan memudahkan rakyat untuk bersuara, tidak menjustifikasikan agar Kerajaan mengambil tindakan sedemikian.

Apa yang jelas, Si Ketua Baru Anak Muda Kecoh tu sebenarnya Buta Sejarah. Dia sengaja nak rakyat lupa apa sebab akta tersebut diwujudkan sebelum ini.

Ianya bagi menghalang sebarang agenda subversif yang direncanakan oleh Pengkhianat - Pengkhianat Negara terutama dari kalangan puak - puak Komunis.

Tinggal lagi, memang itu tujuan puak - puak Pakatan Haramjadah ni nak akta tersebut dihapuskan agar memudahkan diorang nak buat benda yang sama.

Sekiranya akta tersebut dimasuhkan oleh pihak Kerajaan, maka mudah la diorang nak buat gerakan subversif secara terang - terangan seperti yang direncanakan selama ini.

Makin senang la diorang nak menghasut rakyat agar bangkit memberontak dan kemudiannya memudahkan diorang untuk menjahanamkan Negara.

Pada ketika ini, gerakan subversif tu terpaksa dilakukan secara tersembunyi. Tapi, itu pun mudah sangat kantoinya. Diorang ingat rakyat Malaysia ni senang sangat ditipu.

Semua orang boleh baca tindakan yang direncakan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu untuk menghapuskan kuasa institusi Raja - Raja Melayu.

Semuanya demi merealisasikan hasrat mereka untuk menjadikan Malaysia ni sebagai sebuah Negara Republik. Jika Akta Hasutan 1948 tu dimasuhkan juga, makin cepat la diorang boleh menjahanamkan Negara!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping