Khamis, Ogos 07, 2014


Dikala orang lain sibuk meroyan diluar pagar Pejabat SUK Selangor mendesak agar dia melepaskan jawatan sebagai MB Selangor, lain pulak penerimaan Si Khalid Ibrahim ni.

Biarpun pelbagai dakwaan dan tuduhan yang dilemparkan terhadap dia sejak akhir - akhir ini, Si Khalid Ibrahim tu tetap seronok dengan perkembangan terkini pada ketika ini.

Khalid menyatakan bahawa dia tetap berazam untuk bekerja keras demi rakyat Selangor malah menjadikan kritikan dan desakan itu sebagai pemangkin semangatnya.
"Saya seronok sebab saya sekarang dapat melihat jambatan baru Klang dengan lebih senang. Apa-apa yang saya nak lakukan memberi azam untuk saya bekerja untuk rakyat Selangor.


"Oleh kerana desakan ini saya mesti buat kerja dengan lebih cepat, tertib dan betul, " katanya ketika sidang media selepas acara pecah tanah Jambatan Ketiga Klang hari ini.
Tak cukup dengan itu sahaja, malah Si Khalid Ibrahim tu masih sempat memalukan pihak yang membuat pendedahan mengenai penyelewengan yang didakwa sebelum ini.

Khalid yang sebelum ini telah diberikan surat tunjuk sebab oleh partinya dengan bangga menyatakan bahawa dia telah menjawab surat tersebut.

Malah, tuduhan yang dilemparkan melalui isu hutang dengan Bank Islam juga turut diambil tindakan yang sewajarnya iaitu dengan melaporkan perkara tersebut kepada SPRM.
"Saya sudah membalas surat tersebut apabila mereka dapat surat berkenaan dan atas dasar ketelusan saya rasa mereka akan muat turun surat itu untuk perhatian ahli-ahli PKR.


"Saya juga menghantar semua dokumen yang dikatakan salah laku kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berkenaan Bank Islam. Surat peribadi saya juga telah dihantar ke bank tersebut," katanya.
Nah!!! Sekarang alasan apa lagi yang boleh digunakan oleh puak - puak PKR tu untuk memaksa Si Khalid Ibrahim berundur dari jawatannya sebagai Menteri Besar Selangor?

Jika sebelum ini, soal berkaitan dengan Integriti dijadikan sebagai alasan untuk menggugurkan Khalid. Sekarang, Khalid telah membuktikan bahawa dia seorang yang telus.

Maka, sudah tentu tindakan Khalid Ibrahim yang berani memfailkan laporan berkaitan dengan salahlakunya itu kepada SPRM membuktikan bahawa dia tidak bersalah.

Jadi, usah la puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak meroyan macam orang gila sambil menyalak seperti Anjing yang menyalak bukit. Kalau dasar perangai Yahudi nak merampas kuasa tu, memang payah la nak diubah!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Wah.....walaupun saya ni BENCI kat pkr disebabkan oleh keluarga PUKIMAK laknat 3 anak beranak SIAL tu, saya kagum dengan si khalid ni.
    STEADY betul dia menjalankan kerja dia sambil keluarga 3 ekor anak beranak PUKIMAK tu menyalak macam anjing masuk sawan!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping