Khamis, Ogos 07, 2014


Heh! Cara macam mana lagi puak - puak PKR tu dapat lakukan untuk meraih sokongan dari kalangan pemimpin PAS bila Si Nik Aziz ni pun dah mula hilang akal?

Jika sebelum ini, PAS menyatakan pendirian dengan menyokong Si Khalid Ibrahim tu sebagai Menteri Besar Selangor melalui kenyataan yang dibuat oleh Hadi Awang.

Kenyataan dan pendirian yang dibuat oleh Presiden PAS itu bukan sahaja disambut baik oleh Pesuruhjaya PAS Selangor, malah disokong oleh Nik Aziz selaku Mursyidul Am PAS.

Kebiasaannya, bila Si Nik Aziz ni bersuara, pemimpin - pemimpin lain dalam parti PAS tu akan akur dan menurut segala katanya ibarat menerima fatwa.

Tidak ada sebarang bantahan yang berani dikemukakan oleh mereka secara terang - terangan. Mereka akur dengan apa yang diluahkan tanpa sebarang banyak soal.

Tapi kali ini, ianya diluar jangkaan. Pasti ada dikalangan pemimpin PAS tu yang akan anggap Si Nik Aziz ni dah hilang akal dan buat kenyataan tanpa merujuk kepada fakta.

Semuanya hanya kerana pendirian Si Nik Aziz tu terhadap kenyataan yang dilakukan oleh Hadi Awang sebelum ini tidak berubah. Dia tetap bersetuju dengan Hadi Awang.

Nampak gayanya, hasutan dan cubaan nak memutar-belitkan kepala otak Si Nik Aziz ni tak mendatangkan sebarang hasil yang dimahukan oleh PKR.

Keputusan Nik Aziz tu tetap tak berubah. Dia tetap juga bersetuju dengan pendirian yang dibuat oleh Hadi Awang yang menyokong Khalid Ibrahim sebagai MB Selangor.

Bagi Nik Aziz, Khalid Ibrahim tak buat sebarang kesilapan dalam menjaga Kebajikan Rakyat dan dia perlu kekal sebagai Menteri Besar seperti mana yang dipersetujui sebelum ini.

Mursyidul Am PAS tu tetap menegaskan bahawa dia tidak mempunyai sebarang sebab untuk mengubah pendirian yang telah dibuat sebelum ini.
“Saya cakap sekali sahaja, bukan dua kali. Anda boleh ‘check’ (periksa) kenyataan saya dahulu,” katanya ketika ditemui di kediamannya di Pulau Melaka di sini.
Maka, usah la la pemimpin dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak persoalkan perkara tersebut. Tak kira la sama ada diorang tu dari kalangan PKR, DAPigs mahu pun PAS sendiri. Kalau diorang tak suka, jangan ikut. Cium la bontot Si Ketua Penipu tu lagi bagus!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping