Rabu, Ogos 20, 2014


Heh!!! Tak sampai klimaks lagi ke isu pasal kemelut kepimpinan yang melanda puak - puak Pakatan Haramjadah tu di Selangor? Bukan ke keputusan dah dibuat?

Rasanya sebelum ini, puak - puak dikalangan penyokong Pakatan Haramjadah tu dah keluarkan kenyataan. Kononnya diorang kata Pakatan dah capai "Konsensus".

Tapi lain pulak yang dimaklumkan oleh anak kepada Nik Aziz ni. Dia masih lagi menyifatkan kemelut Politik di Selangor tu masih belum sampai kemuncaknya.

Sebaliknya kata dia, isu kemelut kepimpinan Pakatan Haramjadah tu di Selangor bakal membuka tirai kepada permasalahan yang lebih kronik dimasa akan datang.

Katanya, Khalid masih lagi mempunyai satu pilihan untuk membalas dendam terhadap bekas partinya PKR dan tidak mungkin dia akan memberikan laluan yang mudah.

Biarpun PAS dilihat sudah pun akur dengan ketetapan yang dibuat oleh Pakatan, namun keputusan itu masih lagi tidak menyelesaikan masalah yang sedang melanda.

Maka sebab itu anak kepada Si Nik Aziz tu menyifatkan permainan Politik yang dilakukan oleh puak - puak PKR ni sebagai satu tindakan "Kurang Asam".

Sebaliknya, dalam satu status lain, anak kepada Si Nik Aziz ni juga menyifatkan bahawa toleransi dikalangan Pakatan Haramjadah tu sudah sampai ke puncak.
"Dan apakah anda sedang melihat Pas telah sampai ke puncak toleransi dalam setiakawan pakatan pembangkang. Adakah ada lagi puncak selepas ini? Saya fikir, no more! (tiada lagi)," katanya.
Nah!!! Adakah itu menunjukkan kemungkinan PAS akan keluar dari Pakatan? Adakah saranan anak kepada Mursyidul Am PAS tu merupakan signal untuk PAS berubah haluan?

Soalnya, sampai bila PAS nak terus jadi Pak Angguk Saja kepada PKR dan DAPig sehingga sanggup mengadaikan maruah parti untuk dilacurkan sewenang - wenangnya oleh orang luar? Tak serik lagi ke diorang bergelumang dalam lobang taik PKR!!!
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. soalnya ada Anwarinas dlm Pas

    BalasPadam
  2. Pas nk brubah?brubah cmne lg?ngara islam ubah jd ngara bkebajikan,hkum hudud dh kna kebumi hidup2,ckp nk skong khalid ubah jd x skong plk.klu dh standard pas thp lapik kaki dlm pr je mmg xkan brubah sikit habuk pn,dasar munafik.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping