Sabtu, Ogos 30, 2014


Kemelut politik Selangor umpama drama berbalas kenyataan apabila keputusan PKR menamakan Wan Azizah sebagai calon tunggal jawatan Menteri Besar Selangor dibidas Ahli Jawatankuasa Pas Pusat, Nasrudin Hassan.

Nasrudin yang juga Ahli Parlimen Temerloh secara sinis menyifatkan keputusan Si Ketua Penipu tu menamakan isterinya sebagai satu perkara yang luar biasa.
"Berdasarkan nas dan khilaf perbahasan ulama, melantik wanita bagi mengetuai sebuah kerajaan negeri sebagai perkara biasa.
"Tetapi apabila terdapat pihak yang hanya mahu isterinya sahaja menjadi Menteri Besar bagi sebuah kerajaan negeri tanpa khilaf dan tidak perlu diperbahaskan lagi kerana ia keputusan yang muktamad, maka ini adalah satu perkara luar biasa," katanya melalui laman sosial Facebook hari ini.
Semalam, Si Ketua Penipu yang juga Ketua Pembangkang tu kata, keputusan menamakan Wan Azizah sebagai calon tunggal Menteri Besar Selangor yang baru sebagai muktamad.

Si Ketua Penipu tu juga mahu semua pihak termasuk Pas menerima keputusan yang dimuktamadkan pada mesyuarat majlis pimpinan pakatan pembangkang pada 17 Ogos lalu.

PS: Dalam ertikata lainnya, Si Ketua Penipu tu dah menghalang amalan DEMOKRASI yang diperjuangkan selama hari ini.

Semuanya semata - mata demi nak memenuhi nafsu Politik Berkepentingan Peribadi diri dia sendiri je. Bukannya untuk rakyat sangat pun.

Tapi, itulah bahananya bila suka sangat menyokong puak - puak yang suka main Bontot. Penyudahnya, diri sendiri jugak yang jadi mangsa!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. Elok dah si luncai kalau tidak terjun dengan labu labunya tidak pulak di panggil luncai...nampak cerdik tetapi BODOOOOOO.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping