Khamis, Ogos 14, 2014


Heh! Nampak gayanya, Si Ahli Parlimen Temerloh ni akhirnya baru sedar yang sekutu rapatnya dalam Pakatan tu suka 'meliwat' orang dari belakang.

Baru sekarang dia sedar dengan perangai buruk yang dipamerkan oleh puak - puak PKR tu dalam ikatan 'Tahaluf Siyasi' yang dibangga - banggakan oleh PAS sebelum ini.

MP Temerloh, Nasrudin Hasan dalam satu kenyataan semalam menggesa agar paksaan dan sikap memberi kata dua selepas membuat keputusan sebelah pihak dijauhi dalam Pakatan.

Menurutnya, sikap demikian boleh menyebabkan "sesuatu pakatan itu terjejas malah retak dan pecah apabila tiada lagi persefahaman dan persepakatan".
"Kalau nak berpakat janganlah memaksa. Amalkan mesyuarat bersama sebelum buat keputusan.

"Sikap bagi kata dua adalah suatu budaya peras ugut politik yang sangat kotor. Manakan tidak, setelah membuat keputusan lalu mengugut supaya dipatuhi keputusan tersebut sedang ia tidak dimusyawarah terlebih dahulu," katanya yang juga ahli jawatankuasa PAS pusat.
Kenyataan itu dibuat selepas Pakwe Si Tipah Koyak tu menggesa PAS agar membuat keputusan berkenaan krisis di Selangor dengan segera sebelum ini.

Kata Pakwe Si Tipah Koyak tu, PAS tidak perlu menunggu sehingga mesyuarat AJK Pas Pusat pada 17 Ogos ini untuk membuat keputusan.
"Sementara PAS mengamati senario ini sebelum memutuskan tindakannya pada 17 Ogos 2014 nanti, usahlah mengugut dan beri kata dua kepada PAS.

"PAS bukan parti hingusan di persada politik tanahair untuk dibuli sedemikian rupa," kata Nasrudin menerusi laman Facebook beliau.
Inilah yang orang kata, "Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya". Sekarang dia jugak yang dipalit dengan tuduhan mendapat keuntungan dari Khalid Ibrahim.

Tak heran la jika ada pihak yang menganggap dia dapat habuan besar dari Rejim yang dipimpin oleh Khalid Ibrahim tu selama hari ini. Patut la dia banyak duit. (Klik Sini)

Jadi, jangan la Si Ahli Parlimen Temerloh tu meroyan bila orang kata dia ada kepentingan peribadi dalam isu berkaitan dengan kedudukan kerusi MB Selangor tu. Dia sendiri yang terjun dalam lobang taik, jangan nak salahkan orang bila badan bau busuk!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. yang saya dok tunggu komen2 atau kenyataa dari ..Saripudin , Sam ketok, rafizi nurul izah ...mana mereka ni ??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mereka sedang melakar bagaimana nak kocar kacirkan SELAGOR tak.Berhati 2! !!

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping