Isnin, Ogos 25, 2014


...Tapi tetap sanggup jadi Pak Angguk Saja!!! Itu kesimpulan yang dapat kita buat bila puak - puak PAS ni masih enggan keluar dari Pakatan Haramjadah tu.

Perkara tu dapat dilihat dengan jelas pada ketika ini. Biarpun mereka dimaki hamun oleh PKR dan dipandang hina oleh DAPigs, PAS tetap juga nak bersekongkol dengan mereka.

Sikap tunduk dan patuh yang dilakukan oleh PAS bagi memenuhi kehendak dan kemahuan PKR serta DAPigs secara tak lansung membuatkan orang semakin menyampah.

PAS pada ketika ini dilihat semakin hilang kredibiliti dan integriti serta maruah parti itu juga kian tercalar. Maka sebab  itu diorang boleh diinjak - injak oleh orang luar.

Jika sebelum ini, perwakilan PKR dari Terengganu merenggek dalam Kongres mereka sambil menyatakan bahawa mereka dibuli oleh PAS. (Klik Sini)

Namun, Pesuruhjaya PAS Terengganu sendiri membidas kenyataan yang dibuat oleh perwakilan PKR tersebut dan menyelar tindakan yang dilakukan.

Sebaliknya, PAS meminta PKR menilai keupayaan sendiri dan tidak menjadikan mereka sebagai kambing hitam berhubung pencapaian teruk PKR di negeri ini.

Sehubungan itu katanya, tidak timbul soal parti dalam Pakatan Haramjadah tu 'dibuli' oleh PAS sehingga menyebabkan PKR hanya memenangi hanya satu kerusi DUN.
"Kita rasa ini masalah dalaman dia (PKR) lah. Lebih baik selesai masalah dalaman dulu. Jikalau sekadar nak bertanding (dalam pilihan raya), kita kenalah memperkukuhkan parti dulu. Perkukuh­kan cabang dan ranting," katanya.
Biar pun dia anggap PKR ni ada masalah dalaman, tetapi dia masih tak mampu untuk melihat kebenaran yang terpampang didepan mata dia sendiri.

Hakikatnya, PKR memang sejak dari dulu lagi ada masalah kepimpinan yang cukup kronik. Nak pulak bila ianya melibatkan Kuasa diperingkat akar umbi.

Realitinya, PKR memang sengaja tak wujudkan Ranting kerana takut pergelutan kuasa di peringkat Cabang akan bertambah kronik. Itu la caranya mereka dapat mengekalkan kuasa. 
Kalau tidak, jangan harap la orang macam Si Rafizi tu boleh jadi Ketua Cabang!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Tak apa.....kalau tak sanggup jadi kambing hitam, jadi kambing putih pun tak apa, kambing warna lain pun tak apa - pink, hijau, biru......tak kisah lah PAS-pisss-pusssyyy oiiii....yang penting nya ko ni tetap KELDAI kepada DAPpigs dan P'Gay'R....kahkahkahkah...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping