Rabu, Ogos 20, 2014


Heh! Memang pengsan la kalau Si Ketua Penipu dan puak - puak Pemberontak Pakatan Haramjadah tu baca kenyataan dibawah. Mau buruk muka diorang dibuatnya.

Dengar kata, PAS Selangor bersedia mencalonkan nama para pemimpinnya sebagai Menteri Besar sekiranya Sultan Selangor menitahkan parti itu berbuat demikian.

Setiausaha PAS Negeri berkata, walaupun pihaknya akur dengan keputusan Jawatankuasa PAS Pusat pada Ahad lalu, hal itu tetap tertakluk kepada keputusan baginda

Ianya berkaitan sama ada baginda mahu memberi perkenan atau sebaliknya terhadap cadangan yang akan dikemukakan oleh PKR kelak.

Bagaimanapun PAS Selangor tetap dilaporkan akan merujuk terlebih dahulu kepada kepimpinan PAS Pusat sekiranya perkara berkenaan berbangkit.
"Jika senario itu berlaku, maka kita akan serahkan kepada Pas Pusat untuk membuat keputusan menentukan siapa pemimpin dari parti kita yang layak (menjadi Menteri Besar).

"Buat masa ini kita ikut dan akur dengan keputusan Jawatankuasa Pas Pusat untuk mencalonkan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datin Seri Wan Azizah Wan Ismail dan timbalannya, Azmin Ali.

"Maka, terpulang kepada Pas Pusat untuk memutuskan perkara itu sekiranya baginda menitahkan sedemikian," katanya ketika dihubungi hari ini.
Dalam erti kata lainnya, PAS ada jugak simpan hasrat untuk mencalonkan pemimpin diorang untuk jadi Menteri Besar. Maknanya, ada jugak la cita - cita diorang nak pegang jawatan tu.

Cuma selama ini diorang terlalu BACUL untuk buat tuntutan sedemikian biarpun kedudukan kerusi DUN mereka membenarkan perkara tersebut berlaku.

Kalau perkara tu berlaku kelak, dah tentu - tentu hubungan diantara PAS dengan puak - puak lain dalam Pakatan Haramjadah tu akan berubah. Penyudahnya, PAS jugak akan dipersalahkan dan dianggap sebagai Pengkhianat!!!
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. Kalau PAS buat lagu tuh, bukan mereka yang akan dianggap pengkhianat. Pasti UBN juga yang akan dituduh (tuduhan apa yang depa nak letak tuh... apa-apa yang depa rasa nak letak laa....)

    BalasPadam
  2. Pas nak jawatan mb tidak akan berlaku.

    Barua Anwar terlalu ramai di AJK Pusat. Bayangkan 10 sahaja yang menyokong Hadi manakala 37 menentangnya.

    Jangan berkhayal di siang hari.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping