Jumaat, September 26, 2014

Heh! Kalau kita baca kenyataan dan ulasan yang dibuat oleh seorang penganalisis Politik semalam, memang ada kemungkinan hati Si Mak Lampir tu pernah dikecewakan.

Mungkin hati Si Mak Lampir tu pernah dilukan oleh pemimpin PAS sehingga membuatkan dia menyimpan dendam yang begitu mendalam terhadap parti tersebut.

Atau pun mungkin Si Mak Lampir tu sendiri mempunyai perasaan 'Songsang' terhadap Wan Azizah yang menjadikan pemangkin kepada tindakan yang telah dilakukan sebelum ini.

Jika tidak, kenapa pulak Si Mak Lampir tu beria - ia nak desak Menteri Besar Selangor yang baru agar tidak memberikan sebarang kerusi Exco kepada PAS dalam pentadbirannya?

Kata Si Mak Lampir tu, kalau nak diberikan kerusi Exco pun, ianya setakat boleh dianggap sebagai sebagai Saguhati sahaja. Itu pun sudah lebih dari memadai kononnya.

Walaupun tindakan Si Mak Lampir tu dibuat dengan alasan KONONnya sebab PAS mengkhianati PKR, namun ianya tidak menjustifikasikan keputusan yang telah dibuat.

Sudah banyak kali kita dedahkan kemungkinan kenapa Si Mak Lampir tu buat tindakan sedemikian. Antaranya mungkin sebab Si Mak Lampir tu sendiri cuba nak tutup kemaluan sendiri.

Bukan ke sebelum ini dalam satu sidang media di Ibupejabat PKR Si Mak Lampir tu telah dimalukan apabila isi kandungan kenyataan media yang diedarkan tak sama dengan dengan apa yang dia ucap?

Kalau ikutkan, dalam kenyataan media tu menyebut nama Azmin Ali. Tetapi sewaktu membaca kenyataan tersebut, nama Si Azmin tak de pulak disebut oleh Si Mak Lampir tu sendiri.

Maka tak mustahil sekiranya tindakan Mak Lampir tu dibuat bagi menutup pembelotan dan pengkhianatan yang telah dilakukan sebelum ini terhadap Si Azmin Ali tu.

Mungkin Si Mak Lampir tu ingat, dengan tindakan dia memberi tekanan kepada Azmin boleh membuatkan Menteri Besar Selangor yang baru tu lupa pada pembelotan yang telah dilakukan.

Mana la tau ye tak. Puak - puak Pakatan Haramjadah ni bukannya boleh kita percaya sangat. Diorang ni selalu ada agenda yang tersembunyi. Jadi, tak mustahil kalau Si Mak Lampir tu sanggup ambik tindakan sedemikian. Kalau tidak, melepas la dia dibuatnya!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Mak lampir dengan azmin ada ikatan persadaraan. Ada jawatan exco untuk mak lampir. Zaridah dengan azwan bila nak kawin

    BalasPadam
  2. DAH LA GELARAN MAK LAMPIR BEGITU HUDOH SEHUDOH WAJAHNYA...JANGAN LA HATI PUN IKUT HUDOH. WALAU PUN AKU UMNO...TAPI AKU LEBIH PERCAYA PAS DARI PARTI SONGSANG PKR. APA LA BUTA MATAHATI MEREKA YANG MENGUNDI HANTU PENJUAL BUAH POTONG NI...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping