Jumaat, September 26, 2014

Heh! Kalau sekali baca pun kita boleh nampak sindiran sinis yang diberikan oleh ADUN Pengkalan Kubor yang baru dinobatkan malam tadi kepada PAS.

Memang komen tu tepat kena pada batang hidung dan cukup untuk memalukan puak - puak Parti Angguk Saja tu. Tapi, itu pun kalau diorang sedar diri la.

Hakikatnya, kemenangan Barisan Nasional di kawasan Pengkalan Kubor tu memang banyak bergantung kepada kerjasama yang diberikan oleh semua pihak.

Dengan wujudnya kesepakatan diantara jentera parti yang turut serta berkempen bagi memastikan kemenangan tersebut berganda, BN kekal dikawasan DUN tersebut.

Tak de la macam puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Setakat bercakap je pandai, tapi REALITInya, semua hanya sekadar penuh dengan RETORIK belaka.

Bukan setakat dalam parti PAS tu sahaja yang bergolak. Tapi keseluruhan Pakatan Haramjadah tu sendiri pun sedang dalam keadaa kucar kacir dan huru hara.

Ketiadaan jentera dari kalangan PKR dan DAPigs turut menyumbang kepada kekalahan yang cukup mengaibkan bagi PAS di Negeri yang berada dibawah pemerintahan mereka.

Biarpun perkara itu cuba dinafikan oleh Si Pak Berahim tu sebelum ini, namun ianya tetap menjadi faktor utama dalam keGAGALan PAS untuk merampas DUN tersebut.

Sekarang sudah terbukti, siapa sebenarnya yang mengKHIANATI siapa dalam Pakatan tu. Jika sebelum ini, PKR dakwa PAS yang tikam mereka dari belakang.

Tapi sekarang, sudah jelas bahawa mereka lah yang memang suka 'Main Belakang' sehingga mengakibatkan PAS hilang kemaluan di Pengkalan Kubor.

Itu pun belum kita cerita pasal konflik dalaman PAS Kelantan sendiri. Belum kita cerita pasal kehadiran Si Husam tu yang mengundang kemarahan dikalangan penyokong PAS. Dalam erti kata mudahnya, itu semua tanda - tanda PAS dah nak jahanam!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Tak mengapalah. Ini semua qada' kerana sebilangan pemimpin PAS terutama dari yang teratas asyik mengutuk UMNO tanpa rasa insaf diri.

    Kan doa seorang Muslim itu ibarat memandang cermin?

    Apabila didoakan untuk Muslim lain maka doanya akan diaminkan malaikat untuk dirinya sendiri juga.

    Doa yang buruk hanya mengenai diri sendiri jika siMuslim yang didoakan itu tidak bersalah.

    Kasihan, tetapi bagaimana kita nak kesiankan puak-puak yang menerima qada' dari perbuatan mereka sendiri?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping