Khamis, September 18, 2014

Kenapa pulak ahli PAS yang baru setahun jagung masuk parti tu cukup hebat menjulang Si Wan Azizah tu secara terbuka? Apa niat dia sebenarnya?

Adakah kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Mat Taib tu benar - benar ikhlas atau sekadar nak menaikkan nama dia dikalangan pemimpin PKR?

Kalau dia rasa PAS tidak sesuai untuk jiwa dia, kenapa dia masuk parti tu? Kalau dia anggap Si Wan Azizah tu seorang yang berkebolehan, kenapa dia tak masuk PKR?

Apa yang jelas, kenyataan yang dibuat oleh Si Mat Taib tu dilihat bertentangan dengan pandangan yang diberikan oleh Hadi Awang sebelum ini.

Dalam satu kenyataan yang dibuat dihadapan seribu orang pengikut di Rusila, Marang, Hadi Awang tu menjelaskan bahawa Presiden PKR tu tak layak jadi MB.
"Kalau daripada awal lagi dia tidak ada kebolehan untuk jawab soalan di Parlimen, untuk soal di Parlimen, soal dalam Dewan Negeri, nak berdialog dengan lawan dalam Dewan Negeri pun tak boleh, macam mana nak jadi pemimpin? Ini tak boleh.
Nah! Sekarang kenapa Si Mat Taib tu masih lagi nak mempertahankan Presiden parti lain sedangkan Presiden parti dia dah buat kenyataan tersebut secara terbuka?

Jika benar Si Wan Azizah tu seorang yang berkelayakan untuk memimpin, sudah pasti dia dapat menyelesaikan masalah kepimpinan yang melanda parti dia sendiri.

Tak de la sampai tahap ada pengikut yang cedera parah dipukul dengan kerusi semata - mata kerana proses pemilihan yang didakwa penyelewengan dan sebagainya.

Buat sekian kalinya diingatkan kepada Mat Taib. Kalau dia rasa PKR tu lebih baik dari PAS, suruh dia keluar dari parti dan masuk PKR. Itu yang terbaik.

Kat dalam PKR tu dia nak lambung Wan Azizah tinggi mana pun boleh. Masuk PAS pun bukannya dia membantu nak memperjuangkan dasar parti. Setakat nak dapat publisiti murahan apa kejadahnya? Tak mendatangkan faedah lansung!!!
Categories: , ,

8 ulasan:

  1. mengapa ramai dari PR ber ia-ia sangat tak mahu umat Islam di Malaysia bersatu....

    BalasPadam
  2. Puji ada makna tu........

    BalasPadam
  3. Lupakah wang jutaan ringgit ke Australia? Spesies sama dgn kawan dia saja.

    BalasPadam
  4. Beruk tua tak sedar diri ni dah jadi macam badut circus. Cuma dah terlalu tua untuk membuat aksi2 menarik....dia ni dah SENILE kot!
    Mat Taib....berapa banyak lagi yang kau nak kaut?

    BalasPadam
  5. compare kelulusan Dr WA dengan Mike Tyson memanglah .....

    BalasPadam
  6. jika WAWI jadi mb....ada can MASYUUUUKKK.....

    BalasPadam
  7. Yang haprak dan dibuang UMNO, semuanya dikutip PAS untuk dijadikan badut. mana la tak huru hara parti tu.

    BalasPadam
  8. Yang haprak dan dibuang UMNO, semuanya PAS kutip dengan lahabnya. Manalah tak huru hara parti tu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping