Jumaat, September 19, 2014

Heh! Semakin hari semakin pelik pulak kita tengok perangai puak - puak Parti Angguk Saja ni sampai tahap diorang "jijik" dengan perilaku mereka sendiri.

Kalau di #PengkalanKubor, diorang cukup jijik bila calon Barisan Nasional dilabelkan dengan gelaran Ustaz. Malah cara pemakaian calon tu pun jadi pertikaian.

Mungkin bagi parti yang KONONnya memperjuangkan Islam tu, orang lain tak boleh nak pakai baju jubah, berkopiah dan digelar sebagai Ustaz. Hanya diorang je yang boleh.

Itu menunjukkan betapa IRONIKnya puak - puak Parti Angguk Saja ni. Kalau diorang buat, semuanya HALAL belaka. Tapi kalau orang lain buat, jadi HARAM pulak.

Begitu juga dengan apa yang dilakukan oleh salah seorang perwakilan PAS dalam Muktamar Tahunan kali ini. Baca doa pun diorang anggap ianya satu kesalahan?

Doa Perwakilan PAS Wilayah Persekutuan itu menyentuh pelbagai perkara termasuk konflik Menteri Besar Selangor serta agenda Langkah Kajang.

Perwakilan itu turut menganggap rakan sekutu dalam Pakatan memperlakukan PAS seperti HAMPAS dan mendoakan agar hukuman setimpal dikenakan ke atas mereka.

IRONIKnya, doa tersebut mendapat dikecam oleh salah seorang pemerhati dari Kedah dan menyifatkan doa tersebut tidak menjunjung akhlak Islam.
"Apakah ini merupakan akhlak di dalam Islam? Kawan-kawan wartawan bukan Islam masing-masing tertanya apakah ini agama yang diajar? Kenapa kita perlu mempergunakan agama?" tegasnya kepada Pengerusi Tetap Muktamar.
Heh! Itu yang peliknya. Bila bacaan doa ditujukan kepada rakan Pakatan Haramjadah tu, tau pulak dia nak pertikaikan mengenai akhlak Islam.

Tapi masa diorang buat solat hajat dan berdoa "Pecah Perut" tempoh hari, kenapa tak de pulak yang nak mempersoalkannya? Kenapa tidak ada yang mengecam?

Hakikatnya, itulah bukti keMUNAFIKan puak - puak Parti Angguk Saja ni yang sering kali mempergunakan Islam demi kepentingan diri mereka sendiri. Inilah bahananya bila suka berkawan dengan Kaki Peliwat. Akhirnya diri diorang sendiri jugak yang songsang!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Parti yang dipenuhi oleh orang2 yang riak, ujub dan takbur... fitnah jadi makanan harian... akhirnya setiap doa mengenai diri sendiri...

    BalasPadam
  2. Baguas Alhamdulillah dan Tahniah pd wakil PAS Wilayah Persekutuan berani berkata untuk menegakkan keadilan dan kebenaran

    BalasPadam
  3. DOA PECAH PERUT DAN DOA KO..KO..KO UMNO TU ISLAM SANGAT KE ?
    SETIAP PERBUATAN MENZALIMI SAUDARA SEISLAM...AKHIRNYA BERBALIK KEATAS DIRI SENDIRI. KALAU KAFIR UMNO...DAH BERBALIK MEREKA JADI KAFIR DENGAN SENDIRINYA.
    CUBA BERMUHASABAH DIRI DULU. RENUNG KEMBALI PERBUATAN KITA... MUDAH2AN ALLAH BERKATI SETIAP USHA KITA.

    BalasPadam
    Balasan
    1. PAS DAH KENA BADI SUMPAHKANBUMNO DI STADIUM DARUL NAIM.

      Padam
  4. Puak PAS ini dah hanyut dlm lautan fitnah buatan sendiri. ALLAH dah butakan mata hati mereka sehingga tak nampak arah daratan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping