Jumaat, September 19, 2014

Takbir!!! Syukur Alhamdulillah. Nampak gayanya salah seorang Bapak Penghasut Malaysia ni dah nak angkat kaki dan meninggalkan Negara tak lama lagi.

Jika sebelum ini, nama dia cukup harum dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu yang kuat menghasut rakyat menolak keputusan Pilihan Raya Umum yang lalu.

Malah, mamat ni jugak la merupakan diantara tulang belakang Pakatan yang cuba menghuru - harakan Negara dengan gerakan "Blackout" yang dianjurkan.

Dengan mengepalai beberapa kumpulan Anak Muda Kecoh membuat demonstrasi didepan bangunan Parlimen menghentam Si Ketua Penipu tu akhirnya hilang kemaluan sendiri.

Ianya berlaku apabila Si Ketua Penipu tu serta konco - konconya yang menang dalam Pilihan Raya Umum enggan akur dengan tuntutan yang telah dibuat.

Mungkin disebabkan itu yang membuatkan mamat tu nak angkat kaki dan meninggalkan Malaysia tak lama lagi. Katanya dia nak berhijrah ke Australia.

Heh! Nak berhijrah pun ke Negara yang dah memang sedia maju. Kenapa dia tak nak berhijrah ke Negara - Negara yang mundur? Kenapa Australia jugak jadi pilihan dia?

Jika dia benar - benar seorang pejuang, sudah tentu dia akan pilih Negara yang sedang kuat bergolak dan bukannya sebuah Negara yang memang dah sedia maju.

Tapi, apa boleh buat. Bagi seorang pejuang yang RETORIK macam mamat tu, tak heran la kalau dia takut nak pergi ke Negara - Negara yang sedang hangat bergolak.

Cuba dia pindah ke Myanmar. Atau ke Negara - Negara Asia Barat yang pada ketika ini sedang menghadapi krisis Politik. Kita tengok selama mana dia mampu bertahan.

Kalau setakat nak pindah ke Australia, baik tak payah. Hidup pun dah tentu - tentu senang lenang. Tinggal lagi, blog ni mengucapkan selamat tinggal buat mamat tu. Setidak - tidaknya, kurang sikit Penghasut dalam Malaysia ni!!!
Categories:

8 ulasan:

  1. ha...ha...ha kurang seorang kaki hasut...semoga mendapat layanan istimewa di Australia....mereka ni tak kan dipandang pun di Australia....mungkin kesana kerana bebas menjalani hidup sebagai puak LGBT...tapi heran jugak mengapa kenegara yang dah maju kalau seorang pejuang berhijrah kenegara yang kurang maju untuk meningkatkan taraf hidup disana..mungkin kecewa sebab selalu ditipu oleh kaki tipu...negara

    BalasPadam
  2. Mamat ABU nak berambus dari Malaysia...???? Alhamdulillah..

    BalasPadam
  3. PENGHASUT NI TAK PULAK DITANGKAP......DAPAT GELARAN bapak lagiiii.....takkan tak cukup bukti.... Budak Jambu dah masuk dalam... sedih betol dengan pihak berkuasa..

    BalasPadam
  4. Kecewa kena tipu dengan pas nik azis.hana yo nak hijrah ke mekah arab saudi nik aziz tanak ikut ke

    BalasPadam
  5. Baca komen si pukimak tu. "...This is for the best. This way, I can better serve you."

    Si pukimak ni ada rancangan nak buat taik semasa dia di luar negara. Sama la macam ramai lagi puak2 pukimak yang mengkhianati negara setelah mereka berhijrah. Kepala otak diorang hanya satu je, MENGKHIANAT. Kalau tak boleh dari dalam negara, mereka cuba dari luar.

    Kalau jenis yang bapok2 LGBT, dah macam win-win la. Boleh main lubang taik kat luar negara sambil mengkhianati negara sendiri.

    BalasPadam
  6. ingat cina komunis yang berambus sebab malaysia tak bagus rupanya si melayu yg nak berambus dulu..tapi elok lah kalau spesis ni yg keluar dulu..

    BalasPadam
  7. masa kena tahan dulu pun kat dalam kedai makan cina yang dah tentu tak ada makanan halal tapi dapat sokongan simpat lagi dari puak yang mengaku lebih Islam dari orang lain..

    BalasPadam
  8. Tak tau la lama mana jadi kanggeru nya, jiran aku yang kawin cina, lebih cina dari cina, masa nak pindah bukan main tecacak tocang, lepas dua tahun balik Malaysia, baru tahu macamana seksanya nak jadi kanggeru Yang dia tak sedar laki dia suka Malaysia senang bukak kilang guna status bumiputra, di Australia laki dia dah mula cari bumiputra lol Australia kot, kalu tak menipu bukan cina, memijam kata kata laki jiran aku seorang "cina, masuk Melayu" dia sendiri mengkatogeri dirinya sendiri

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping