Rabu, September 03, 2014


Tidak hanya disifatkan sebagai gopoh, bahkan Si Rafizi juga didakwa sebagai pemusnah PKR dengan rancangan gilanya yang menyebabkan semua tembelang terbuka dan terdedah.

Sebelum ini Si Rafizi tu cukup bangga dengan mengaku bahawa KAJANG MOVE adalah langkah yang pernah diciptanya sepanjang penglibatan dalam dunia Politik. 

Dia cukup bangga untuk memberitahu satu dunia bahawa KAJANG MOVE bertujuan menyingkirkan Khalid Ibrahim untuk digantikan dengan Si Ketua Penipu tu. 

Malah Si Rafizi tu cukup yakin, langkahnya itu akan berjaya dan boleh dilaksanakan secara mudah dan menganggap Si Khalid Ibrahim mudah untuk diperkotak - katikan.

Malangnya, segala perancangan bijak Si Rafizi tu akhirnya telah memakan diri sendiri dan menyebabkan segala temberang Si Ketua Penipu terdedah. 

KKN yang suatu ketika dahulu menjadi senjata ampuh oleh Si Ketua Penipu tu dalam usahanya menjatuhkan kerajaan, kini tertimpa di atas dahinya sendiri. 

Langkah Si Ketua Penipu tu memaksa isterinya menjadi calon tunggal Menteri Besar Selangor, membuktikan bahawa dia adalah pengamal nepostisme dan kronisme yang tegar.

Sumber mendedahkan, Azmin Ali telah mengarahkan Shuhaimi Shafie supaya membuat kenyataan terbuka untuk memberikan amaran kepada Rafizi sebelum ini.

Tindakan itu dilakukan supaya Si Rafizi tu tak terlalu angkuh sehingga berani mempertikaikan kesetiaan ADUN - ADUN PKR di Selangor.

Malah tindakan Si Rafizi  'menghalau' ADUN - ADUN PKR yang enggan menandatangani Akuan Bersumpah menyokong Wan Azizah agar berambus dari PKR agak keterlaluan.

sKenyataan Rafizi itu secara telah menimbulkan kemarahan sehingga ada yang mempersoal, kuasa apakah yang ada pada Si Rafizi tu untuk mengeluarkan kenyataan sebegitu rupa?

Malah Shuhaimi Shafie dalam kenyataan yang sebenarnya telah didraf lebih awal oleh Azmin Ali, menyifatkan Rafizi Ramli sebagia angkuh dan mempunyai agendanya sendiri. 

Paling malang buat Rafizi ialah, dia tidak tahu tentang perancangan besar yang telah dibuat oleh Azmin Ali menerusi 'kerjasama gelapnya' dengan DAPigs.

Azmin telah meminta DAPigs menghentam dan membelasah Rafizi kerana perlakuan dan kenyataannya itu merupakan satu penghinaan kepada ADUN - ADUN PKR.

Barangkali selepas menyedari bahawa dia sebenarnya bakal dikorbankan, Rafizi memilih untuk terus 'Menikus' sehingga ke hari ini, hari di mana nama - nama calon Menteri Besar diserahkan kepada Istana Selangor.
Categories: ,

2 ulasan:

  1. kita patut bangga kerana ada rafizi dalam PKR, kerana kajang move dia TSKI di pecat, zizah nak jadi MB, azmin hilang punca, PAS dan DAP tak sehaluan...kita berterima kasih kepada rafizi kerana menghancurkan PKR dan PR..bravo Rafizi,,,,you are the smartest guy or gay in PKR..

    BalasPadam
  2. Rafizi adalah contoh terbaik kepada SEMUA gen Y bahawa otak yang bijak tetapi tanpa PENGALAMAN HIDUP belum cukup untuk mendabik dada mencebik gen X... apalagi lah Generasi Baby Boom yang lebih dahulu makan garam dan sudah banyak 'lautan' yang telah direnangi.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping