Rabu, September 03, 2014

Anwar Patut Malu dengan Najib!!! Itu kenyataan yang perlu diterima oleh Si Ketua Penipu tu dan anak sulung kesayangan dia, Si Nurul Izzah tu.

Jika sebelum ini, Si Nurul Izzah tu sibuk menuduh kononnya pihak Kerajaan ni masih lagi mengamalkan undang - undang yang mengawal Hak Kebebasan Bersuara.

Malah, kata Si Nurul Izzah tu, hak asasi manusia itu dicabuli oleh pihak Kerajaan melalui pendakwaan selektif dan bias terhadap pihak - pihak tertentu. (Klik Sini)

Tapi, bagaimana pulak dengan parti dia sendiri? Adakah mereka menggalakkan Kebebasan Bersuara dikalangan ahli - ahlinya terhadap kepimpinan parti tu sendiri?

Adakah mereka terbuka untuk menerima kritikan dari sesiapa pun termasuk dari ahli - ahli diperingkat Cabang? Kalau tengok tindakan diorang, tak begitu.

Apa yang jelas, diorang sendiri tidak mampu untuk menerima sebarang kritikan yang diberikan oleh ahli diperingkat akar umbi.

Maka sebab itulah diorang ambik tindakan terhadap Amoi yang sebelum ini lantang mengkritik Si Ketua Penipu tu secara terbuka.

Sebelum ini, Si Amoi tu mendakwa bahawa Si Ketua Penipu tu hanya Melayu pada nama sahaja kerana tidak memahami adat istiadat serta resam orang Melayu. (Klik Sini)

Sekarang, ke mana hilangnya Si Nurul Izzah tu yang sebelum ini sibuk nak memperjuangkan Kebebasan Hak Bersuara dikalangan rakyat Malaysia?

Kenapa Si Nurul Izzah tu hanya mendiamkan diri bila partinya mengambil tindakan memecat keahlian Amoi tu hanya semata - mata dia meluahkan pendirian dia sendiri?

Kenapa Si Nurul Izzah tu tak nak tampil dan mempertahankan Si Amoi tu dari dikenakan tindakan disiplin terhadap keahliannya dalam parti tersebut?

Itu membuktikan bahawa Si Ketua Penipu tu tak sama seperti Datuk Seri Najib yang boleh menerima teguran walaupun dianggap pedas oleh sesetengah pihak. (Klik Sini)

Jadi, usah la Si Nurul Izzah tu sibuk nak mendabik dada kata parti dia la yang terbaik dalam memperjuangkan Hak Kebebasan Bersuara ni. Kalau setakat bersuara nak menentang orang lain je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je dia jadi MUNAFIK!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping