Selasa, September 16, 2014

Huh! Inilah masalahnya dengan sikap MUNAFIK yang ditonjolkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Nampak sangat diorang ni 'Double-Standard'.

Hari tu, masa pihak Kerajaan naikkan tol untuk ke Singapura, bukan main lagi puak - puak DAPigs tu hentam tindakan yang dilakukan.

Sampai tahap ada pulak yang anjurkan mogok dengan berjalan kaki dari Johor Bharu ke Singapura semata - mata nak tunjuk Kerajaan Malaysia ni Zalim.

Nak pulak dikalangan puak - puak DAPigs tu. Beria - ia diorang menyalak dan menghentam pihak Kerajaan dan memburuk - burukkan tindakan yang telah dilakukan.

IRONIKnya, bila tindakan yang lebih melampau dilakukan oleh Singapura, tak de pulak yang nak menyalak. Tak de pulak diorang nak meroyan macam orang gila.

Sedangkan Kerajaan Malaysia caj baru RM 16.50. Sementara Republik Singapura tu kenakan bayaran sebanyak RM 129. Takkan itu pun diorang tak boleh nak bezakan?

Sebaliknya, ada pulak yang tampil dan hanya memberi cadangan supaya Kerajaan Malaysia dan Singapura berbincang mengenai kadar tol tersebut.

Yang lebih menghairankan kita ialah apabila cadangan tersebut dibuat oleh Parti Angguk Saja tu melalui Ketua Pemudanya dalam satu kenyataan media hari ini.

Katanya, tindakan yang dilakukan oleh kedua - dua belah pihak itu hanya akan membuatkan rakyat menjadi mangsa akibat kenaikkan tersebut.

Kenapa diorang tak nak hentam tindakan yang dilakukan oleh Singapura tu seperti mana diorang hentam Kerajaan Malaysia sebelum ini?

Kenapa pulak bila ianya melibatkan Negara Singapura, diorang boleh pulak berlembut dan memberi cadangan supaya pihak Kerajaan Malaysia berbincang dengan Republik tersebut?

Yang lebh menghairankan kita, kenapa cadangan itu dibuat oleh PAS dan bukan dari kalangan puak - puak DAPigs yang menyalak macam Anjing Gila sebelum ini?

Kan nampak sangat sikap 'Dwi-Standard' yang cuba ditonjolkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Kalau dengan Kerajaan sendiri, berani la diorang buat tuduhan yang bukan - bukan. Tapi dengan orang lain, kecut buah kerandut masing - masing!!!
Categories: , ,

6 ulasan:

  1. Apa yg dilakukan Singapore semuanya baik dan bagus kpd puak-puak DAP dan para penyokongnya dari kalangan Melayu bingal di negara ini.
    Sebabnya kerana mereka sangat menunggu-nunggu untuk Singapore menerajui Malaysia melalui DAP atau kaum imigran Cina yg ada di negara ini.

    BalasPadam
  2. Dalam PR .. SIAPA TUAN BESAR ..
    BUKAN KAH DAP ..
    JADI .. KENA AKUR ARAHAN DARI DAP ..
    TAK GITU .. SUHAIZAN POK KO..

    BalasPadam
  3. Bukan saja DAP cop kerajaan Malaysia zalim tapi asa gulungan intelek yg berbuat demikian. Termasuk org yg mengaku pernah berkeja dgn kerajaan mengatakan kerajaan zalim.
    Masih buta dgn keretakan dalam pakatan. Balek mengulangi kerjaan zalim...zalim.

    BalasPadam
  4. Sembah bangsat cina cina burit pengganas DAP hidup bahagia dan makan minum terjamin, anakpun dapat kerja dengan cina cina sial nih. Bagi undi kat BN dapat apa ? melalak la macammanapun pemimpin pemimpin kita semua sama je sialnya menyembah cina cina babi burit pengganas komunis DAP.

    Hapuskan semua pemimpin Melayu/Bumiputra yang menyembah dan menjilat burit burit cina cina celaka pengganas DAP nih, baru kita boleh bergerak kehadapan.

    BalasPadam
  5. dap ni sgt bijak skrg dap menyebar racun di sabah dan sarawak kerana dap tau 2 tempat ni majoriti bkn melayu.

    BalasPadam
  6. Aku pernah baca satu artikel daripada ucapan lee kuan yew satu masa dulu.( mohon bloger siarkan kembali)lebih kurang 10 tahun dulu, lee pernah menyebut mungkin m' sia akan bergabung dgn singapork.perancangan ini sebenarnya sudah lama kedengaran,sewaktu zaman terawal reformasi yg diketuai peliwat ter sohor.kepada ahlul tolol yg baru berjinak2 tu tolong semak berita dulu2sebelum menyokong dap,musnah m'sia klu dap(anwar)memerintah.mat sabutoh bertambah kaya dgn dgn duit dap.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping