Ahad, September 14, 2014

Heh! Nampak gayanya "Ayam Tambatan" PKR yang dah digantung tu masih lagi meneruskan misi dia untuk menjahanamkan Si Azmin Ali ni.

Kali ini ianya dibuat dalam satu artikel yang disiarkan dalam laman media Pro Pakatan Haramjadah dengan tuduhan serta dakwaan yang lebih ganas.

Dalam laporan yang disiarkan, Si Chegubard tu mendakwa Timbalan Presiden PKR tu seorang yang suka bermain Politik dua muka dalam isu kedudukan MB Selangor.
“Di hadapan umum dia bersetuju Dr Wan Azizah sebagai calon MB, malah kononnya menolak pencalonan tetapi umum perlu mengetahui lobinya untuk menjadi MB secara sulit sebagai punca kekalutan PKR, Pakatan dan Selangor ini,” katanya dalam satu sidang media di Dewan Perhimpunan Cina KL-Selangor hari ini, lapor The Malaysian Insider.
Chegubard mendakwa bahawa dia mengetahui cubaan Azmin mengadakan pertemuan dengan beberapa individu untuk mendapat akses ke istana.
“Azmin dan kartelnya secara konsisten memberikan tekanan kepada pimpinan PKR kononnya memilih jalan salah mencipta konfrontasi dengan istana kerana tidak mengemukakan namanya.
“Tidak terhenti di situ, Azmin sendiri bertemu beberapa individu untuk mendapat akses melobi ke istana,” katanya.
Tindakan tersebut bagi Chegubard tidak menghairankan kerana Azmin sememangnya sudah lama mengintai jawatan MB Selangor.
“Memang sejak awal dia impikan jawatan MB Selangor. Selepas Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13), Azmin menjaja cerita kononnya Anwar (Datuk Seri Anwar Ibrahim) menjanjikan dia jawatan MB tetapi menipu dan tidak melantik dia,” katanya.
Tidak cukup dengan tuduhan tersebut, Chegubard juga mencabar Azmin supaya mempersembahkan surat kepada istana, tidak akan menerima jawatan MB sekiranya dicalonkan sebagai bukti kesetiaannya kepada parti!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Azmin cakap yes i do, jangan cakapp minggu depan esok isnin sultan lantik azmin jadi mb selangor.

    BalasPadam
  2. Aku nikahkan kau azmin dengan........ bagi mengantikan tski dengan mas berjumlah 5 juta rupiah tunai in.......jadi

    BalasPadam
  3. Benarkah Azmin tidak layak dilantik sebagai MB Selangor kerana perkara2 berikut:

    1. Sebab dia bukan anak kelahiran Selangor. Dilahirkan di Singapura.

    2. Terlibat dlm satu skandal yg amat2 mengaibkan. Gambar2 didlm kamar mandi pernah di siarkan di You tube.

    BalasPadam
  4. Madu Bang Non Al-Juburi tu dah pun jadi MB. Ko orang nak buat apa...kahkahkah....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping