Rabu, September 24, 2014

Heh! Bukan setakat dua ekor beruk Barua itu sahaja yang perlu dipertikaikan. Tapi keseluruhan puak - puak Pakatan Haramjadah tu perlu dipersoalkan oleh rakyat.

Rakyat boleh percaya lagi ke dengan diorang ni? Cakap diorang ni memang sebijik macam manusia MUNAFIK. Siang cakap lain, malam nanti tukar lain pulak.

Kalau hari ini Si Khalid Samad tu bagi jaminan bahawa dua orang ADUN PAS yang dianggap sebagai Pembelot tu tidak akan dilantik menjadi Exco Negeri.

Jaminan itu diberikan bagi tidak menimbulkan salah faham dikalangan masyarakat atas dasar mereka pernah menyokong Si Wan Azizah tu sebagai Menteri Besar.
“Itu tidak akan menimbulkan keadaan yang baik. Saya rasa mereka berdua memahami siuasi itu. Mereka pun nak buktikan mereka berikan sokongan itu tanpa mengharapkan apa-apa balasan,” katanya kepada pemberita di Markas Besar PAS di Pengkalan Kubor, hari ini.
Soalannya, sejauh mana rakyat boleh percaya kepada jaminan yang diberikan oleh Si Khalid Samad tu sedangkan sebelum ini pun diorang sering mengkhianati kepercayaan rakyat?

Kita tengok Si Azmin Ali tu sendiri pun cukup la. Kalau sebelum ni bukan main lagi dia bermain wayang menyokong Si Wan Azizah untuk menjadi Menteri Besar Selangor.

Tapi dalam diam - diam, dia sendiri sedang mengatur rancangan untuk menaikkan nama dia sebagai pengganti kepada Si Khalid Ibrahim tu seperti mana yang didedahkan sebelum ini.

Malah, bila ditanya oleh pihak media sendiri pun, Si Azmin tu sering kali menolak cadangan supaya nama dia tidak dicalonkan sepertimana yang berlaku bila PAS buat tindakan tersebut.

Kononnya pada ketika itu, dia memberi sokongan tanpa berbelah bagi kepada Wan Azizah untuk kekal menjadi calon utama Pakatan bagi menyelesaikan konflik kepimpinan di Selangor.

Tapi akhirnya, bila nama dia dipilih oleh pihak istana, selamba badak je dia boleh ambik kesempatan dan bagi alasan kononnya dia tak nak menderhaka kepada Sultan.

Itu menunjukkan bahawa pemimpin - pemimpin puak Pakatan Haramjadah ni memang suka Menipu Rakyat. Siang cakap lain tapi malam lain pulak jadinya. Kalau dah jenis manusia MUNAFIK tu MUNAFIK la jugak!!! Perangai buruk tu memang tak boleh diubah!!!
Categories: , ,

2 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping