Sabtu, September 13, 2014

Hehehe!!! Nampak gayanya segala tindak tanduk Ahli Parlimen Pondan... eh, silap... Ahli Parlimen Pandan ni semakin hari semakin mendapat kritikan dari rakyat.

Dek kerana kerakusan nafsu dia untuk panjat tangga Politik dan memenuhi kemahuan Si Ketua Penipu tu, akhirnya menjadikan Si Rafizi tu "Public Enemy Number One".

Dalam salah satu laman media sosial Pro Pakatan, memaparkan satu petikan artikel terhadap tindakan Si Rafizi tu mempertikaikan Kos Pengambil-alihan Air Selangor.

Apa yang pasti, kenyataan yang dibuat oleh Si Rafizi tu disifatkan sebagai satu "Gerak Kerja Subversif" untuk buat orang lupa mengenai kemelut yang melanda Selangor ketika ini.

Rata - rata penyokong Pakatan yang memberikan komen dalam laman Facebook milik Archidea Cronixx itu hanya sekadar memaki hamun tindakan yang dibuat oleh Rafizi.

Salah seorang pengunjung mula mengecam dan mempersoalkan sumbangan lain yang pernah dibuat oleh Rafizi selain dari mewujudkan "Langkah Kajang".
Malah ada jugak yang mendakwa Si Rafizi ni sebagai Haramjadah, Jarum dan Batu Api yang membahayakan rakyat Negeri Selangor.

Tak kurang jugak yang melabelkan dia sebagai "Orang Luar mendatang ke Selangor buat menyemak kacau kehidupan rakyat Selangor".
Nah! Itu membuktikan bahawa Si Rafizi tu semakin menjadi sasaran dan perlu dipertanggungjawabkan ke atas kemelut yang melanda Selangor pada ketika ini. Selagi ada manusia durjana macam tu, alamat jahanam la Selangor tu dibuatnya!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. GERAKKAN SATU STRATEGI 'LANGKAH MENGHALAU PKR DARI SELANGOR'

    Berikutan episod terbaru penderhakaan PKR dan DAP terhadap institusi Raja Selangor, kita gerakan satu langkah supaya PKR dihalau keluar dari Selangor. PKR banyak membuat kerosakan di Selangor. Halau PKR keluar sebelum Selangor rosak

    BalasPadam
  2. ORANG SELANGOR ADA PILIHAN....

    Politik PKR terlalu banyak tipu muslihat, hingga orang dah tak nampak lagi kejujuran. Itu bahaya budaya politik melampau....... INI KALILAH!!!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping