Sabtu, September 13, 2014

Huh! Memang dasar Haramjadah sungguh perangai puak - puak Parti Khianati Rakyat ni. Nampak sangat pengorbanan diorang tak ikhlas.

Biar pun sebelum ini PKR dilihat berbesar hati memulangkan semula kerusi DUN Pengkalan Kubor kepada PAS, tapi niat diorang tu tak ikhlas.

Sebaliknya, tindakan tersebut dibuat dalam 'Keterpaksaan' demi untuk menjadikannya sebagai modal meraih sokongan dalam isu kerusi Menteri Besar Selangor.

Pandangan mengenai perkara tersebut diluahkan sendiri oleh pemimpin - pemimpin PKR Kelantan yang ternyata kecewa dengan keputusan yang telah dibuat.

Sebelum ini, pemimpin - pemimpin PKR Kelantan dilaporkan kecewa dengan keputusan yang telah dibuat oleh pimpinan Pusat tanpa merujuk kepada mereka terlebih dahulu.

Namun, apa yang pasti PKR Pusat sendiri pun dilihat tak berapa ikhlas apabila hanya menghantar dua orang wakil sewaktu penamaan calon hari ini.

Mereka yang dihantar menjadi wakil PKR hanya Si Tian Chuak dan Si Sam Ketot tu sahaja. Ianya berbeza apabila DAPigs bertanding di Teluk Intan.

Pada ketika itu, boleh dikatakan semua jentera PKR dan pemimpin - pemimpin utamanya turut serta dalam perarakan dihari penamaan calon.

Malah yang lebih menyayatkan hati dan merobek maruah dikalangan ahli - ahli PAS ialah ketiadak-hadiran pemimpin - pemimpin serta penyokong DAPigs sendiri.

Mereka sebaliknya menggunakan alasan 'Pengundi Cina Tak Ramai' bagi menghalalkan tindakan yang dilakukan. Ianya boleh dianggap sebagai satu Pengkhianatan!!!

Dalam erti kata lainnya, PKR dan DAPigs ni bertindak dwi-standard serta boleh dianggap sebagai satu indikasi yang jelas buat PAS terhadap semangat Setiakawan dalam Pakatan.

Tapi, kalau diorang tetap tak sedar diri, memang payah la. Kalau dah jenis hati tu buta dan masing - masing setakat Gila Kuasa belaka, buat apa pun diorang tak kisah. Waima diliwat secara terang - terangan pun diorang bukannya peduli!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Cara pelancaran kutipan untuk Tabung Pemuda PAS. Tterang terangan menjelaskan kepada kita betapa PAS adalah sebuah Parti SINGKEK yang takde duit...macam mana nak lakukan pembangunan jika setiap kali ceramah, PRK atau apa apa majlis sekali pun asyik dok kutip DERMA aje. Tapi takpe,,,para penyokong kamu LEMBU akan beri segalanya, selagi Agama di pergunakan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping