Isnin, September 29, 2014

Huh! Bernafsu sungguh Ostad PAS sorang ni rupanya. Habis anak dengan bapak sekali dia balun. Marah sangat nampak gayanya dia pada Dinasti Unker Lim DAPigs tu.

Jika sebelum ni, Si Ostad PAS tu dengan berani mempertikaikan isu pembinaan terowong bawah laut yang dijanjikan oleh pemerintahan Rejim DAPigs Pulau Pinang yang dipimpin oleh Si Tokong tu.

Dia menyifatkan tindakan pihak yang mempersoalkan pembinaan lebuh raya KIDEX di Selangor tu sebagai golongan yang tak bertanggungjawab dan takut pada Si Tokong DAPigs tu.

Dek sebab kenyataan itu, maka Si Tokong DAPigs tu pun marah dan mengugut untuk mengambil tindakan undang - undang. Tapi katanya sampai hari ni, tindakan tu masih tidak dilakukan.

Mungkin Si Tokong DAPigs tu setakat berani GEMPAK je kot. Maka sebab itulah Si Tokong DAPigs tu tak berani nak ambik tindakan terhadap Si Ostad PAS tu.

Kali ini giliran Si Apek Tua Punah-Sihat DAPigs tu pulak yang menjadi sasaran Si Ostad PAS tu tadi bila dia cuba memalukan Si Apek Kit Siang tu secara terbuka dalam kenyataan medianya.

Kata Si Ostad PAS tu, kekalahan dalam Pilihan Raya ni merupakan satu perkara yang biasa dan ianya tidak menjadi satu isu yang besar. Cuma ada pihak yang tak puas hati je yang buat kerja BODOh macam tu.

Hakikatnya, kekalahan PAS di Pengkalan Kubur tidak perlu menjadi indikasi bahawa parti itu akan kalah lagi dalam Pilihan Raya yang seterusnya. Sama jugak macam DAPigs.

Dalam erti kata lainnya, kenyataan yang dibuat oleh Unker Lim sebelum ini hanya merupakan satu kenyataan yang "Tak Sedar Diri" sebab dia lupa, kekalahan DAPigs di Teluk Intan juga satu perkara yang memalukan.

DAPigs lupa bahawa ketika mereka kalah dalam Pilihan Raya tersebut, mereka enggan mengaku kesilapan sendiri. Sebaliknya mereka menyalahkan orang lain diatas keGAGALan yang telah dicapai.

Jadi, tak usah la Si Unker Lim tu nak gembira sangat dengan kekalahan yang telah dialami oleh PAS di Pengkalan Kubor sehingga terlupa keGAGALan mereka untuk mengekalkan kawasan Teluk Intan. Orang yang berjalan mendongak ke langit ni biasanya masuk ke lobang taik sendiri!!!
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. dalam hal ni, kit siang nak malukan PAS, tapi dia tahu PAS bukan mewakili pengkalan kubur, adun pengkalan kubur dari UMNO BN, dia ingat kata kata dia keramat, tapi dia lupa teluk intan kawasan DAP dan bungkus, strategy menipu melayu dengan meletak anak pompuan melayu tak menjadi, melayu sedar strategy DAP strategy yahudi...bila menang melayu akan di pinngirkan...dah Nampak apa terjadi di penang, mengikut langkah s'pore yang kuat rapat dengan yahudi Israel..fikirlah..

    BalasPadam
  2. nak tahu strategy yahudi menghalau orang arab Palestine lihat program alhijrah di tv unifi..atau yang sama dengan nya...jelas masjid masjid di rampas oleh yahudi, dan orang arab di halau...kalau nak tahu secara 1st hand pergilah melawat masjid al-Aqsa dan dapatkan berita dari sana...islam jadi mainan di Israel..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping