Isnin, September 29, 2014

Aiya!!! Nampak gayanya sorang je ADUN Beruk tu yang terhegeh - hegeh nak masuk DAPigs. Hanya dia je yang sanggup ikut cakap puak - puak Kafir Harbi tu.

Sementelah seorang lagi ADUN tu tetap jugak dengan PAS yang selama ini menaikkan nama dia untuk dijadikan sebagai pemimpin. Itu menunjukkan dia masih lagi kenang jasa.

Tapi itulah IRONIKnya Si ADUN Beruk tu. Biar pun dia kata dia masih lagi setia kepada PAS, kenapa sebelum ini dia sanggup mengkhianati parti tersebut?

Kenapa sebelum ini dia sanggup membelakangi pendirian serta meminggirkan keputusan yang telah dibuat oleh partinya sendiri? Itu tak menunjukkan yang dia setia kepada parti.

Sedangkan selama hari ini orang lain semua sedia maklum bahawa ahli serta penyokong - penyokong PAS wala' terhadap kepimpinan parti itu. Tapi kenapa kali ini dia sanggup khianat?

Itu yang membuatkan semua orang tertanya - tanya. Adakah benar dia ambik tindakan tersebut demi perjuangan Pakatan Haramjadah tu atau sekadar untuk kepentingan diri dia sendiri?

Jika alasan dia adalah untuk menyelamatkan hubungan diantara PAS dengan Pakatan, adakah dia beranggapan bahawa ADUN - ADUN lain dalam PAS tak berhajat seperti itu?

Adakah dia rasa diri dia lebih bagus jika nak dibandingkan dengan 13 orang ADUN PAS yang lain di Negeri Selangor tu? Itu diantara pandangan yang telah diberikan oleh ahli.

Hakikatnya, Si ADUN Beruk tu sedar yang dia sudah tersalah langkah. Dia ingatkan menyokong Wan Azizah boleh memebri dia faedah dimasa akan datang.

Tapi akhirnya, sokongan dia tu tak memberi sebarang makna pun apabila PKR sendiri mula berubah arah dan menyokong Si Azmin Ali tu sebagai Menteri Besar bagi menggantikan Khalid. Dalam erti kata lainnya, Si ADUN Beruk tu jugak yang kena main!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Dah nama pun parasit. Sedut manfaat selagi ada manfaat.

    BalasPadam
  2. Brother ni sahabat DSAI dan mengambil keputusan menyokong WAWI adalah suatu keputusan politik. Kini bakal berdepan dengan tindakan displin parti. Orang politik mesti reda dan terima untung nasib dalam politik.... yang tak mahu terima hakikat dalam Malaysia ni hanya ada seorang shj!!!!!

    BalasPadam
  3. Dia tak nak tinggalkan pas sebab arahan seketua penipu tu juga.. kalau semua lari tak adalah yang jadi berua, duri dalam daging...sukar lah ketua ketum tu membuli pas. nanti. dia di tugaskan menjadi
    "perisik dalaman" bro..ha ha ha

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping