Khamis, September 11, 2014

Wah!!! Bukan main marah lagi Si Ketua Penipu tu dengan laporan yang dibuat oleh laman portal Pro Yahudi Merosakkini berkiatan isu kerusi Menteri Besar Selangor tu ye.

Sampai tahap dia dakwa laman portal tersebut sekadar mereka-cipta artikel yang dilihat sebagai satu cubaan untuk memburukkan lagi keadaan di Selangor pada ketika ini.

Dalam kiriman ringkas yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu melalui status di laman twitter miliknya, Si Ketua Penipu tu mendakwa artkel tersebut hanya sekadar rekaan.

Sebaliknya Si Ketua Penipu tu masih lagi tetap dengan keputusan yang dibuat sebelum ini iaitu menghantar nama isteri dia sebagai calon Menteri Besar Selangor.

Biarpun sebelum ini pihak istana menyatakan kemurkaan tuanku Sultan terhadap tindakan yang dilakukan oleh PKR dan DAPigs, namun ianya tidak memberi kesan.

Sungguh pun Si Ketua Penipu tu dah mintak maaf, tetapi ianya tidak mengubah sebarang keputusan yang telah dibuat oleh PKR dalam isu tersebut.

Maka atas sebab itu Si Ketua Penipu tu marah sangat bila laman portal Merosakkini tu buat dakwaan kononnya PKR sedia menghantar nama lain selain dari Wan Azizah.

Malah laporan yang dibuat oleh portal tersebut juga turut menyatakan bahawa Si Ketua Penipu tu dan ADUN - ADUN Pakatan sedang memohon untuk mengadap tuanku.

Persoalannya sekarang, kenapa tidak Si Ketua Penipu tu ambik tindakan dan saman laman portal Merosakkini tu atas alasan mereka sengaja mereka-reka cerita?

Kenapa dia tak buat macam mana yang pernah dilakukan terhadap media lain yang turut didakwa menabur fitnah terhadap dirinya sebelum ini? 

Kenapa dia tak saman laman portal Merosakkini tu berjuta - juta? Adakah dia takut puak - puak sekutu Yahudi dia marah kalau dia ambik tindakan sedemikian rupa?

Kalau setakat nak main wayang dan menunjukkan kononnya laman portal tu tak Pro Pakatan, baik tak payah la!!! Semua orang pun tau sangat wayang dia tu. Tapi, kalau dah namanya Penipu Rakyat, MENIPU tu jugak la kerja dia!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping