Khamis, September 18, 2014

Heh! Nampak gayanya puak - puak Parti Angguk Saja tu masih lagi tak sedar dengan keadaan serta kedudukan mereka pada ketika ini gamaknya.

Buat sekian kali, parti yang KONONnya memperjuangkan Islam tu telah dikhianati oleh rakan sekutu mereka dalam Pakatan Haramjadah tu sendiri.

Kalau sebelum ini, mereka telah diboikot oleh kepimpinan tertinggi PKR dan DAPigs sewaktu perarakan pada hari penamaan calon PRK Pengkalan Kubor. (klik sini)

Ketidak-hadiran pemimpin utama seperti Si Ketua Penipu tu serta Wan Azizah menjadi persoalan dan tanda tanya. Bahkan DAPigs pun tak menghantar walau seorang wakil pun.

Kali ini mereka mengulangi tindakan yang sama apa bila tidak hadir dalam Majlis Perasmian Muktamar Tahun PAS ke 60 yang diadakan di Batu Pahat, Johor pagi tadi.

Dikhabarkan, PKR hanya menghantar Shamsul Iskandar dan Tian Chuak sebagai wakil mereka manakala DAPigs hanya diwakili oleh Ahli Parlimen Kluang.

Soalnya, ke mana perginya Si Ketua Penipu tu serta anak beranak dia? Kenapa mereka tak hadir dalam majlis yang dianggap penting bagi PAS itu?

Malah ketiadaan pemimpin utama dari kalangan DAPigs seperti Lim Kit Siang serta anaknya, Lim Guan Eng juga menjadi satu tanda tanya yang cukup besar.

Nak pulak bila Si Kit Siang tu merupakan seorang Ahli Parlimen di kawasan Negeri Johor sendiri. Sepatutnya dia juga turut hadir sebab muktamar tu dibuat di negeri tersebut.

Dari khabar angin dikalangan ahli perwakilan PAS sendiri mula bercerita mengenai ketidak-hadiran tersebut sebagai satu tanda protes terhadap pendirian PAS dalam isu MB Selangor.

Ada jugak yang kata, pemimpin - pemimpin utama PKR dan DAPigs tu sebenarnya dah 'Malu Alah' dengan PAS kerana memperlekehkan pendirian yang telah dibuat.

Apa pun alasan yang diberikan, tindakan kepimpinan utama kedua - dua parti itu jelas merupakan satu PENGKHIANATAN serta PENGHINAAN terhadap kerjasama yang dijalinkan diantara mereka. Nampak gayanya, itu tanda Pakatan ni dah Jahanam!!!

Olahan dari #Sumber
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping