Rabu, September 10, 2014

Helah terbaru PKR dengan menyerahkan kerusi DUN Pengkalan Kubur untuk ditandingi oleh PAS sebenarnya tidak boleh menyembunyikan apa yang sedang berlaku di Selangor.

Difahamkan, satu pergaduhan besar antara Si Ketua Penipu tu dengan Azmin Ali telah tercetus apabila Azmin dituduh sengaja enggan memberikan sokongan kepada Wan Azizah.

Si Ketua Penipu tu betul-betul berang apabila Azmin menyalahkan Rafizi sepenuhnya diatas perencanaan Langkah Kajang kerana mahu mengambil hati Si Ketua Penipu tu.

Pendedahan dokumen KAJANG MOVE yang dibuat sebelum ini turut dijadikan sebagai alasan yang telah membuatkan segala-galanya menjadi kacau. 

Lebih menarik lagi, semua yang sedang berlaku sekarang ini hampir mengikut setiap butiran yang terkandung di dalam dokumen tersebut.

Apa yang herannya, Si Rafizi tu mengambil masa yang cukup lama, hampir seminggu sebelum menafikan kewujudan dokumen KAJANG MOVE. 

Bagaimanapun, seseorang yang cukup gemar dengan laporan polis dan saman, tidak mengambil sebarang tindakan bagi pendedahan dokumen berkenaan cukup menghairankan.

Diatas tindakan itu yang membuatkan Azmin menyalahkan Si Ketua Penipu tu kerana terlalu memberikan ruang yang sangat besar kepada Rafizi. 

Berlainan daripada apa yang difikirkan oleh Azmin Ali, rupa-rupanya kasih sayang Si Ketua Penipu tu terhadap Rafizi jauh lebih besar berbanding Azmin Ali. 

Lebih menarik lagi ialah apabila Wan Azizah turut menyebelahi Rafizi, menyebabkan Azmin bertambah marah dan mengancam untuk melakukan sesuatu yang membolehkan Anwar Ibrahim dan Wan Azizah tepuk dahi!!! #Sumber

PS: Nampak gayanya, kemelut kepimpinan yang melanda Pakatan hari ni semakin bertambah rumit dan bertambah kusut. 

Drama Pakatan di Selangor tu masih belum berakhir. Tapi malangnya, rakyat jugak yang menjadi mangsa kerakusan puak - puak Parti Khianati Rakyat ni!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Opera cina sudah mula...mari,mari,mari.......

    BalasPadam
  2. Ban sudah masuk, just doit 0ne2tree action.dia bagi aku pkns rupanya nak bagi bini jadi mb.kalau aku koner sikit tentu sultan suka kat aku.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping