Jumaat, September 26, 2014

Kalau dah satu benda tu menjadi satu tabiat yang biasa dilakukan dalam kehidupan seharian, maka ianya memang susah untuk ditinggalkan. Biarpun orang tu tau tabiat tu buruk.

Begitu jugak lah yang berlaku dalam PKR ni. Dah memang tabiat diorang sejak dari dulu lagi suka menabur fitnah dan mengadu domba memburuk - burukkan orang lain.

Jadi, memang susah la kalau diorang nak tinggalkan perangai hodoh diorang tu walaupun ianya hanya menyusahkan orang lain. Diorang bukannya peduli sangat pun.

Bayangkan. Kalau terhadap pemimpin diorang sendiri pun diorang sanggup tabur fitnah demi untuk memburuk - burukkan imej mereka, apatah lagi dengan orang lain.

Dan perkara tu pun sudah terbukti apabila anak kepada Si Ketua Penipu tu sendiri mengaku telah menabur fitnah sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu terhadap calon Barisan Nasional.

Kalau anak Si Ketua Penipu tu pun tunjuk perangai hodoh macam tu, inikan pulak dikalangan pemimpin - pemimpin lain diperingkat bawahan. Lagi rancak la diorang menabur fitnah.

Walaupun selama hari ini puak - puak PKR tu cuba nak menafikan perkara tersebut, tapi akhirnya KEBENARAN akan tetap terserlah juga. Penyudahnya, diorang jugak yang kemaluan.

Hakikat itu memang tidak dapat disembunyikan. Bukan rakyat biasa je yang dapat melihat perangai hodoh puak - puak PKR ni. Malah tuanku Sultan Selangor pun sedia maklum.

Seperti yang dititahkan baginda hari ini, semua kemelut yang berlaku hari ini bermula dengan agenda Langkah Kajang untuk menyingkirkan Khalid Ibrahim.
"Dengan ini timbullah pelbagai hasutan dan tohmahan untuk memburukkan Abdul Khalid. Perkara  hasut  menghasut  dan  melempar tohmahan-tohmahan  terhadap  beliau berterusan walaupun semasa bulan suci Ramadan, di mana umat Islam sepatutnya membuat ibadah dan membuat kerja-kerja amal yang diredhai oleh ALLAH untuk membersihkan dosa dan maksiat.


"Tetapi PKR tetap meneruskan agenda mereka walaupun  dalam  bulan Ramadan dengan terus  menghina dan mencaci sehingga mereka berjaya dalam niat mereka untuk menjatuhkan Abdul Khalid," titah baginda dalam ucapan pada Majlis Pelantikan Exco Baru Negeri Selangor di sini, hari ini.
Kesimpulannya, puak - puak Pakatan Haramjadah dari kalangan PKR ni memang jenis manusia yang suka menabur fitnah. Ianya dah menjadi rutin dan sebahagian dari kehidupan diorang. Sehari kalau diorang tak menabur fitnah, boleh mati dibuatnya!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Strategi bapok langkah kajang umpama perangkap maut buat PR. Ia menyerlahkan warna sebenar PR. Melantik bini sendiri jadi ADUN, Presiden dan kemudian MB, Nepotisme yang tanpa segan silu dan berselindung lagi. Memfitnah MB sedia ada lagi buruk perangainya. Nama saja Parti Keadilan tapi mereka sendiri yang membuat perkara yang tidak adil. Rasuah, Kronisme dan Nepotisme hanyalah slogan untuk menipu rakyat, walhal mereka sendiri yang mendokong perbuatan ini. Hanya rakyat Malaysia yang bodoh saja akan terpedaya dengan mainan politik mereka.

    BalasPadam
  2. betul...sokong 1000%..pendapat tuan anon 8:22...

    BalasPadam
  3. orang lain dah lama tahu perangai dan statwgi ketua pwnipu tu. tapi nak buat macamana. sbb orang belaannya yg diupah sikit terus menerus menyokongnya. sedangkan dah ramai rakannya mwninggakannya. tapi itupun diaorang taknampak. yg pwliknya pas yg kononnya parti islam pun boleh terpwdaya dengan tipu muslihat pkr. mmna letak otak.tapi pas nak buat macamana ya. demi benci dan dendamnya dengan umno merekaTERPAKSA IKUT. mereka fikir untung untung berjaya. tgna doakan umno buta mata dan dipotong lidahnya. TAPI kita tunggu dan lihat. buat masa swkarang mata tgna swndiri dah buta dah. tak nampak benda yg benar lagi dah. kita tunggu pula bila masanya ludahnya akan dipotong( tak bersuuara)tungiulah masanya akan sampai nnnti tak lama lagi dah

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping