Jumaat, September 26, 2014

Heh! Ini yang orang kata lempar taik kena muka sendiri ni. Punya la nak burukkan pemimpin sendiri sampai tahap sanggup berbogel depan orang ramai secara terbuka.

Hari ini, seorang pemimpin PAS Selangor mendedahkan isu berkaitan dengan jawatan dalam GLC yang ada kaitan dengan Selangor sewaktu pentadbiran Khalid Ibrahim.

Katanya, mereka yang terlibat sebenarnya mempunyai kepentingan peribadi dalam isu berkaitan dengan jawatan MB Selangor tu. Terutama dikalangan pemimpin PAS sendiri.

Ianya tidak mengecualikan spekulasi yang mengaitkan nama Presiden PAS tu sendiri. Maka sebab itu dia marah bila ada pemimpin PAS yang menyokong pemecatan Khalid Ibrahim.

Sebelum ini pun, sudah ada dikalangan pemimpin PAS yang mendedahkan perkara tu tapi ianya tidak dapat dibuktikan dengan sah. Perkara tu hanya dianggap sebagai khabar angin semata - mata.

Cuma yang kita herannya, kenapa pulak diorang nak dedahkan perkara tu sekarang? Kenapa tidak dari dulu lagi ianya menjadi isu utama dan didedahkan kepada umum?

Kenapa selama hari ini perkara itu hanya didiamkan sahaja sedangkan dalam masa yang sama, diorang sibuk dok hentam Barisan Nasional yang lantik kroni dalam GLC?

Itu membuktikan betapa RETORIKnya puak - puak Pakatan Haramjadah ni dalam berpolitik. Di pentas - pentas ceramah, diorang tunding jari pada orang lain.

Tapi sedangkan hakikatnya, diorang pun buat benda yang sama. Perkara tu boleh dilihat dengan jelas sebelum Si Khalid Ibrahim tu dipecat lagi. Cuma diorang je tak nak mengaku.

Sebagai contoh, siapa yang duduk dalam PKNS jika bukan dari kalangan pemimpin puak - puak Pakatan tu sendiri? Tidakkah ianya menyalahi tuduhan yang dilemparkan sebelum ini?

Jika persoalan itu dibangkitkan, Pencacai - Pencacai Pakatan Haramjadah tu akan bagi alasan kononnya hasil yang diperolehi disumbangkan semula kepada rakyat.

Jadi sekarang, kenapa pulak puak - puak PAS tu bising seolah - olah ianya satu dosa besar bila ada pemimpin mereka yang mempunyai kepentingan peribadi dalam GLC tu?

Nah!!! Itu membuktikan betapa MUNAFIKnya puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya. Bila kena pada orang lain, semuanya dilabel HARAM belaka. Tapi bila kena batang hidung sendiri, baru sibuk diorang nak tutup kemaluan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping