Isnin, Oktober 13, 2014

Hah! Pelikkan? Ingat Si Ketua Penipu tu berani sangat ke dengan semua perempuan dan mudah untuk dia 'perguna - gunakan' macam Chinadoll? Hah, korang jangan salah sangka beb!!!

Hakikatnya, ada jugak perempuan yang mampu membuatkan Si Ketua Penipu tu kecut buah kerandut dia bila berhadapan antara satu lawan satu. Dan itu menunjukkan keBACULan dia.

Baru disoal mengenai dakwaan yang dibuat oleh Si Faekah tu sebelum ini mengenai isu tuntutan elaun Punahsihat Eko-No-Money sebanyak RM 15juta, Si Ketua Penipu tu dah terkencing.

Kata dia, soal mengenai tuntutan tersebut adalah tidak benar. Dan isu yang benar mengenai dakwaan yang dibuat oleh Si Faekah itu akan dijelaskan oleh Si Menteri Besar Selangor yang baru.
“Saya dah bincang dengan Menteri Besar baru dan beliau akan mendedahkan seluruh perbelanjaan pejabat Penasihat Ekonomi Selangor yang tidak melebihi RM150,000 setahun,ok, kalau nak tahu yang benarlah, kalau nak tahu yang fitnah, itu lantaklah, tapi kalau nak tahu yang benar, itu kenyataannya,” kata Anwar.
Hah! Nampak tak? Jawapan yang dia bagi tu pun kelihatan tak kosisten. Seolah - olah ada sesuatu yang hendak disembunyikan sehingga dia terpaksa bawak isu tu berbincang terlebih dahulu.

Itu yang membuatkan kita rasa pelik. Kenapa ianya perlu dibincangkan jika benar pendedahan yang dibuat oleh Si Faekah tu merupakan satu fitnah jahat yang dilemparkan terhadap dia?

Buat apa ianya nak dibincangkan sedangkan Si Ketua Penipu tu boleh ambik tindakan mudah dan memfailkan saman terhadap Si Faekah tu dimahkamah? Takkan itu pun Si Ketua Penipu tu tak reti buat? Kalau nak saman orang lain tu, tak payah pulak dia bawak berbincang!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Takhta RAJA PENIPU beb.....bukan senang nak dapat!

    Setiap kali si laknat pondan tua tu bukak mulut dia, dia MENIPU!

    Juburi tua laknat tu dah tak reti nak bercakap yang benar. Raja PENIPU tetap RAJA PENIPU!

    BalasPadam
  2. Bang non dah lupa nak saman ker? Selalunya cerita benar bang non tak akan saman. Tp cerita benar dan saksi hanya 4 mata, bang non akn saman pasal tiada saksi lain.

    BalasPadam
  3. Ayat penipu memang pandai. Kalau nak yahu ug benarlah. Kalau nak tahu yg fitnah lantaklah. MEMANG BIJAK ayat itu menywbabkam org akan fikir yg dia cakap benar dan yg lain fitnah. NAMPAK. pandai tak dia menggunakan ayat

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping