Selasa, Oktober 14, 2014

Jangan pulak ada yang anggap tajuk artikel SH tu Seksis sebab dilihat cuba nak menyalahkan orang perempuan dalam Pakatan Haramjadah tu memalukan diri mereka sendiri.

Tapi apa boleh buat. Itulah hakikat yang perlu diterima walaupun ianya pahit untuk puak - puak Pakatan Haramjadah tu telan hidup - hidup. Diorang perlu terima dengan hati terbuka.

Jika tadi, kita dah baca artikel dimana Si Ketua Penipu tu dah dimalukan oleh seorang perempuan sehingga membuatkan dia kecut buah kerandut untuk ambik tindakan yang sewajarnya. (Klik Sini)

Namun, apa yang dilakukan oleh dua orang lagi pemimpin Pakatan dari kalangan puak - puak DAPigs dan PKR sebelum ini memang merupakan satu tindakan yang cukup memalukan.

Biarpun pada asalnya, niat mereka adalah untuk menyakitkan hati umat Islam di Malaysia, tetapi dalam pada masa yang ianya mendedahkan kemaluan mereka sendiri kepada orang ramai.

Paparan gambar yang disiar dan disebarkan dalam laman media sosial Facebook dan kemudiannya dimuat naik dalam laman twitter hanya bertujuan untuk membanggakan diri.

Ianya bagi menggambarkan KONONnya mereka lebih dominan dan besar kepala dari umat Islam yang tidak mampu menghalang mereka melakukan apa saja yang mereka kehendaki di Malaysia pada hari ini.

Tetapi, adakah mereka sedar bahawa tindakan mereka itu telah menafikan dakwaan serta tuduhan liar yang selama ini digembar gemburkan kepada rakyat terhadap Kerajaan Pusat?

Bukan ke selama ini mereka mendakwa KONONnya rakyat Malaysia ni tidak mendapat Kebebasan Hak Asasi Manusia dan hidup dalam keadaan tertekan sepanjang masa?

Jika benar Kerajaan Malaysia ni kejam dan menghalang Hak Kebebasan rakyatnya, sudah tentu diorang pun tak berani nak tunjuk lagak sedemikan secara membabi buta dan berlagak tak tentu arah.

Dah lama dah diorang kena serbu dan disumbatkan ke dalam penjara. Tapi, disebabkan Kerajaan Pusat mempunyai sifat toleransi terhadap orang bukan Islam, maka sebab itu mereka bebas untuk melakukan apa saja.

Itu hakikat yang perlu diterima oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Diorang perlu akui bahawa Kerajaan Malaysia tidak pernah menghalang Kebebasan Hak Asasi Rakyat. Yang dihalang cuma dakyah pembohongan yang dilakukan oleh puak - puak Penipu Rakyat tu sahaja!!!
Categories: , ,

11 ulasan:

  1. Puak PAS yang berguling-guling kat depan dataran merdeka dulu hanya untuk memartabatkan puak tak ada maruah ni jadi wakil rakyat mereka. Inilah level pemikiran puak PAS yang dok bangga sangat ilmu agama mereka yang kononnya tinggi sangat tapi akhirnya senang-senang saja diperkotak-katikkan. Kalau agama hanya disebabkan pakaian dan serban, inilah akibatnya.

    BalasPadam
  2. Kalau Kita menang harini, esok kita tutup kilang arak. dah bertahun menang, siap buat PESTA ARAK...cis. Munafik. Kalau ada konsert2 barat, PAS siap demo bantahan. tapi pesta arak boleh 'on' pulak. Kaki belit, munafik. Tahukah kamu wahai munafiqun, Rasulullah SAW tidak solat akan jenazah orang munafik di zaman baginda...bertaubatlah.

    BalasPadam
  3. Bkn nk racist tp mang ak bnci bangsa depa ni .. bgs lg bkwn dgn india ..

    BalasPadam
  4. Kenbalikan ISA.....

    BalasPadam
  5. Jom la kita bersatu weiii....dah lemah gile ni. Takkan tu pun x nmpk. Ketum liberal biar la dia meroyan

    BalasPadam
  6. Bertina DAPIG PORK ni, halaukan dia ke negara asal nenek moyang mereka, kita org Melayu banyak sgt bertolak ansur seban tu sikafir tu besar kpala.

    BalasPadam
  7. Pas pnyokong tegar sokong apa sj pbuatan dapigs wp x btul depa kata betoi...yg pas x leh terima ialah umno wp buat benda baik cam hanana...boleh refer anak nicky ajis

    BalasPadam
  8. SALAH BANGSA KITA JUGAK, DAH LAH BERPECAH LAGI PUN BANYAK SANGAT BERALAH TAK BERTEMPAT, SAMPAI KEPALA KITA DIA ORANG PIJAK PUN, KITA DIAM AJE....

    BalasPadam
  9. Tu pun PAS masih tak sedar diri..demi undi kafir segalanya halal..

    BalasPadam
  10. padan muka Melayu dipermainkan.. undi yg kafir padan muka sendiri la

    BalasPadam
  11. ingat bagaimana pas dan ajarannya mengusung penganutnya berdemo sebab yahudi pemain bola datang ke malaysia. itu yahudi yg datang bukan sebab politik, hanya nak main bola. kini, anggota pakatan sendiri yang dengan bangga tanpa mengambil kira sesitiviti umat islam menonjolkan kebolehan menogok air setan, sikit pas tak tunjuk marah. ada la segelintir puak pas yg tak suka, tapi majoritinya senyap macam ayam berak kapur. tak berani nak menyanggah, demi bahalol sia-sianya kpd pakatan. korang orang pas tak faham lagi kenapa Allah tak izin pas menjadi pemerintah pusat di malaysia, sebab tak ada kekuatan untuk menolak kekufuran! walaupun ada golongan umno yang korap, rasuah dan salah guna kuasa, namun tiada parti lain yang mampu berbuat lebih baik daripada umno. korupnya umno, lebih korup parti pesaingnya. rasuahnya umno, lebih rasuah parti pesaingnya. macamana nak ganti umno kalau begitu?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping