Khamis, Oktober 16, 2014

Kalau dah namanya BARUA tu BARUA la jugak ye tak. Sampai tahap sanggup dia nak menafikan perkara yang benar walaupun ianya berlaku didepan mata sendiri. Sanggup dia menyokong keMUNGKARan.

Nama je dia ni pemimpin PAS. Tapi hakikatnya, dia tak faham pun apa dia yang dimaksudkan dengan sindiran pedas yang diberikan oleh pemimpin - pemimpin DAPigs sebelum ini.

Sebagai contoh, dari satu sudut, status yang dimuat-naikkan oleh Si Eli Wong dalam laman media sosialnya sebelum ini boleh dilihat sebagai satu sindiran paling tepat dan pedas ditujukan kepada PAS secara tidak lansung.

Kiranya, Si Eli Wong tu nak mendakwa, tindakan yang dilakukan oleh PAS yang membantah pesta tersebut sebelum ini merupakan satu tindakan yang BODOH kerana telah memberikan pesta tersebut publisiti murahan.

Tapi, bagi orang macam Si Hanipa Maidin ni, dia memang tak perasan dengan sindiran sedemikian, biarpun ianya ditujukan kepada batang hidung dia sendiri. Demi 'Tahaluf Siyasi', perkara mungkar pun dia setuju.

Soalnya, kenapa Si Hanipa Maidin tu menyokong tindakan yang dilakukan oleh pemimpin DAPigs dan PKR tu sebelum ini? Jawapannya sebab mereka terdiri dari kalangan pemimpin Pakatan Haramjadah tu sendiri.

Cuba kalau yang hadir tu terdiri dari kalangan pemimpin - pemimpin MCA, Gerakan atau pun MIC. Cuba kita tengok apa pulak komen yang akan diberikan oleh Si Hanipa Maidin tu?

Sudah tentu dia tak akan menyokong tindakan tersebut. Sudah tentu dia kata perbuatan yang dilakukan itu satu tindakan yang biadap dan kurang ajar. Itulah sifat Assobiyah yang membabi buta namanya. Biar perkara itu MUNGKAR sekali pun, dia tetap akan setuju jugak!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping