Khamis, Oktober 16, 2014

Apa boleh buat. Kalau dah dasar suka sangat tayang kemaluan depan orang ramia, akhirnya nanti akan memalukan diri sendiri. Tapi ada dia peduli ke dengan semua tu?


Sedangkan tuntutan dalam Islam pun dia boleh main langgar ikut suk hati, inikan pulak kalau ditayangkan kemaluan dia depan orang ramai. Lagi la dia tak kisah.


Setakat dimalukan dalam sidang Parlimen kerana menyokong tindakan yang dilakukan oleh PKR mencalonkan Si Wan Azizah tu sebagai Menteri Besar, apa la sangat.

Ianya satu tindakan yang tak menghairankan kita sebenarnya. Biarpun cadangan PKR itu bukan sahaja bertentangan dengan Hukum Syarak, malah ianya bertentangan dengan pendirian PAS sendiri.

Jadi, memang betul la cobaan yang dilakukan oleh Si Hanipa Maidin ni memakan diri apabila dia sendiri dimalukan oleh parti dia secara terang - terangan.

Kononnya, dia cuba nak jadi Hero dan menyokong ucapan perbahasan yang dibuat oleh Si Mak Lampir dalam menaikkan kedudukan wanita dalam soal pentadbiran di Malaysia ni.

Tapi penyudahnya, sokongan yang dia berikan hanya sesia belaka. Akhirnya, dia jugak yang kena hentam balik kerana ianya jelas bertentangan dengan pendirian parti dia sendiri.

Yang kita herannya, kenapa puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak bangga sangat dengan cadangan PKR mencalonkan Si Wan Azizah tu sebagai Menteri Besar sebelum ini?

Walhal, ada dikalangan pemimpin PKR sendiri pun tidak bersetuju dengan perkara tersebut. Malah, ada juga yang berani menyatakan bahawa ianya bertentangan dengan fitrah.

Semalam, sewaktu diminta untuk mengulas mengenai isu yang sama, Ahli Parlimen PKR Lumut sendiri menjelaskan bahawa wanita ni ada kekangan tersendiri untuk dinobatkan sebagai seorang pemimpin.

Katanya, manusia perlu mengikut fitrah semula jadi dimana wanita ni ada sekatan tertentu untuk dia diangkat menjadi pemimpin kepada rakyat. Tidakkah itu membuktikan bahawa wanita ni tidak layak untuk menjadi Ulul Amri?

Seperti yang pernah kita sebutkan sebelum ini. Wanita ni hanya boleh dijadikan pemimpin dikalangan mereka sahaja. Tidak kepada masyarakat umum selagi masih ada lelaki yang layak untuk menjadi pemimpin. Itu sudah termaktub dalam Hukum Syarak. Takkan itu pun Si Hanipa Maidin tu tak tau kot!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping