Isnin, Oktober 13, 2014

Ini ke "Tahaluf Siyasi" yang dibanggakan oleh PAS??? 
Hek eleh!!! Terasa loya pulak tekak ni bila membaca kenyataan yang dikeluarkan oleh blogger Pro Pakatan Haramjadah ni berbicara pasal Exco Selangor ni ketika mabuk. Nampak sangat Hipokritnya.

Nak pulak bila blogger tersebut berbicara mengenai tatatertib, adab sopan dan tingkah laku ketika berada ditempat umum serta dikhalayak ramai. Macam budak - budak kecik kata dia.

Antara lain, Si Blogger Pakatan tu kata tindakan dan reaksi yang ditonjolkan oleh Exco Selangor berkenaan adalah agak 'Keterlaluan" memberi sokongan kepada pesta arak tu.
NAK MINUM SEBANYAK MANA PUN TIADA SIAPA YANG MELARANG KERANA ITU HAK KAMU SEBAGAI PENGANUT BUKAN ISLAM .. TETAPI SEBAGAI PEMIMPIN WALAUPUN DIBENARKAN MINUM ARAK TETAPI PERLU JAGA TATATERTIB, ADAB SOPAN, LEBIH-LEBIH LAGI DI TEMPAT UMUM YANG RAMAI ORANG HADIR.

KEPIMPINAN MELALUI TELADAN .. ADAKAH GELAGAT SEPERTI INI BOLEH DI JADIKAN TELADAN IKUTAN??? 

ADA LIMITLAH SIKIT DALAM BUAT KERJA PROVOKASI SEBAGAI CARA TAMBAT DAN TAWAN HATI PENYOKONG .. JANGAN DISEBABKAN OVERZEALOUS MAKA KREDIBILITI DAN NAMA BAIK PARTI TERCALAR TERUK.


LOST OF WORDS APABILA MELIHAT GELAGAT EXCO KERAJAAN SELANGOR INI .. REALLY .. SPEECHLESS.
Sebelum itu juga, Si Blogger Pakatan tersebut turut menegaskan bahawa tindakan Si Exco Selangor tu hanya sekadar untuk menyakitkan hati orang Islam dengan sindiran sarkastik.

Hah! Tau pulak dia yang tindakan Si Exco Selangor tu hanya sekadar nak sakitkan hati orang Islam. Yang diorang tak nak bantah sebelum ni kenapa? Kenapa diorang hanya diamkan sahaja bila Islam diinjak - injak?

Yang lebih memalukan ialah apabila ada pemimpin DAPigs yang ucap tahniah kepada salah seorang pemimpin parti yang KONONnya memperjuangkan Islam tu kerana sanggup bersekongkol sama. (Klik Sini). 

Jadi, korang boleh fikir sendiri la, ke mana arah tuju dan kedudukan Islam dimasa akan datang sekiranya puak - puak Pakatan Haramjadah ni memerintah. Memang jahanam la kesucian dan kedudukan Islam dibuatnya nanti!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. Itulah kawan2 PAS-pisss-pusssyy le ni. Geng mabuk, geng liberal, geng liwat.....dulu depa juga yang kafirkan UMNO sebab berkawan dengan MCA dan MIC. Jadi le ni depa kapiaq besaq jugak lah sebab berkawan dengan geng DAPpigs, geng Bang Non peliwat, geng liberal, geng mabuk2....

    BalasPadam
  2. Asalkan DAP semuanya boleh, jangan sesiapa berani menentang nanti disaman kerana menghalang kebebasan hak orang yang bukan Islam. Inikan negara KEBAJIKAN kenalah bertolak ansur barulah dinamakan tahaluf siasi. Apa macan lu pikirlah sendiri.

    BalasPadam
  3. Siapa ye yg menganjurkan Octoberfest ini? Difahamkan ianya dianjurkan oleh Kementerian Kebudayaan dan Pelancongan dan telah mendapat restu dibeberapa neger lain termasuklah melaka yg dipimpin oleh orang melayu...islam

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping