Selasa, Oktober 14, 2014

Hek eleh!!! Bodoh betul puak - puak Pencacai Pakatan Haramjadah ni. Isu pasal ketidak-hadiran Si Hadi Awang tu pun diorang nak jadikan satu isu yang sengaja nak diperbesarkan.

Ada sampai tahap sengaja nak mempertikaikan kononnya Si Hadi Awang tu sekadar 'Makan Gaji Buta' kerana tidak menghadirkan diri sewaktu sesi pembentangan Bajet 2015, Jumaat yang lalu.

Kata diorang, adalah mustahil untuk Si Hadi Awang tu memberikan alasan kenapa dia tak dapat menghadirkan diri melainkan dia sakit, adahal yang tidak dapat dielakkan atau berlaku kematian.

Tambah diorang lagi, isu mengenai konflik diantara dia dengan pemimpin PKR dan DAPigs sebelum ini adalah merupakan isu peribadi yang tidak perlu dikaitkan dengan kedudukannya sebagai Ahli Parlimen.

Tapi isu pengundi Marang yang memilih dia menjadi Ahli Parlimen adalah untuk membawakan masalah - masalah rakyat ke persidangan parlimen merupakan perkara yang berbeza.

Maka atas sebab itu mereka mempersoalkan, siapa yang membenarkan Si Hadi Awang tu ponteng dan makan gaji buta? Kenapa dia boleh hadir mesyuarat parti tapi tidak ke sidang Parlimen?

Hakikatnya, ini bukan soal integriti atau pun ianya ada kaitan dengan soal peribadi, tapi sebaliknya ianya merupakan soal maruah diri dan juga parti yang diterajui oleh Si Hadi Awang tu sendiri.

Realitinya, Si Hadi Awang tu hanya mahu menjaga kehormatan dirinya dari terus dicemari oleh puak - puak DAPigs dan PKR. Maka sebab itu dia tak datang ke sidang Parlimen.

Kemungkinan besar dia berasa 'Jijik' untuk duduk diantara Si Ketua Penipu tu dengan Si Apek Kit Siang kerana mereka berdua telah menodai 'Tahaluf Siyasi' didalam Pakatan.

Mereka yang telah mencemarkan kesepakatan yang dibuat atas dasar konsensus "Setuju Untuk Tidak Bersetuju" dalam semua isu dan menjadikan PAS sebagai mangsa Kambing Hitam.

Kiranya dalam ertikata lain, Si Hadi Awang tu cuma tak nak berkawan dengan orang yang suka main dengan 'Najis'. Takut nanti diri dia sendiri pulak yang bau macam Taik!!! Tapi, pemimpin PAS yang lain tak kisah pun pasal semua tu. Diorang lagi suka terjun dalam lobang taik PKR dan DAPigs!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping