Sabtu, Oktober 18, 2014

Alamak ai!!! Ni apa cerita pulak ni? Kenapa pulak Datuk Ahmad Maslan tu masuk penjara? Dia pun ada kantoi kes menabur fitnah macam yang dibuat oleh Si Wan Azizah tu jugak ke?

Atau, dia dijatuhkan hukuman oleh pihak penjara kerana kesalahan yang telah dilakukan sebelum ini? Hah! Jangan silap beb. Datuk Ahmad Maslan ni masuk penjara bukan sebab dia buat salah.
Tapi sebab dia nak memperbetulkan kesalahan - kesalahan yang telah dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu dalam isu mengenai GST serta pembentangan Bajet 2015.

Program yang dianjurkan oleh UMNO Bahagian Bentong ini adalah bagi menjelaskan beberapa isu yang sengaja diputar-belitkan oleh puak - puak Pakatan Pembangkang untuk mengelirukan rakyat.

Tapi, kenapa buat didalam penjara? Sebab di Kompleks Penjara Bentong ada sebuah dewan untuk kegunaan orang ramai yang lengkap dengan pelbagai peralatan serta selesa untuk digunakan.

Turut dimaklumkan, kebetulan pada tarikh program tersebut hendak dijalankan, hampir kebanyakkan dewan yang ada di Bentong sedang digunakan untuk majlis - majlis tertentu.
Maka, pihak pengurusan Penjara Bentong dengan besar hati telah menawarkan penggunaan Dewan Perdana Kompleks Penjara untuk memenuhi program tersebut bagi manfaat rakyat disekitarnya.

Jadi, jangan la ada yang salah faham pulak mengenai tajuk yang kat atas tu. Datuk Ahmad Maslan masuk penjara sebab nak bagi penerangan mengenai GST dan Bajet 2015. Bukannya dia masuk penjara macam Si Ketua Penipu tu yang dituduh meliwat bekas pembantu peribadinya sendiri!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping