Khamis, Oktober 16, 2014

Heh! Apa nak heran jika puak - puak Parti Khianati Rakyat tu suka menabur fitnah terhadap orang lain demi untuk menjaga kepentingan diri mereka sendiri? Semua tu bukannya perkara baru.

Bukan ke sebelum ini anak kepada Si Ketua Penipu tu sendiri pun pernah membuat pengakuan secara terbuka bahawa dia seorang yang suka Fitnah orang lain untuk menang dalam PRU?

Itu merupakan satu contoh yang cukup baik. Sedangkan anak Si Ketua Umum PKR tu sendiri pun boleh kantoi menabur fitnah terhadap orang lain, inikan pulak pemimpin bawahannya.

Jadi, apa yang nak diherankan bila ADUN PKR dari kawasan Taman Medan ni sesuka hati dia je buat dakwaan yang bukan - bukan terhadap peruntukan yang diberikan dibawah skim Permata tu.

Dia bukannya tau pun fakta sebenar kemana perginya duit peruntukan tu akan disalurkan. DIa pun main cakap ikut sedap mulut dia je sebab dia hanya bertaraf seorang ADUN, bukannya Ahli Parlimen.

Kalau la dia seorang Ahli Parlimen, kita pelik juga sebab rasanya semua Ahli Parlimen tau ke mana perginya duit peruntukan tu yang turut melibatkan Kementerian Pendidikan.

Selain itu, peruntukan sebanyak RM 711juta itu juga turut disalurkan untuk tadika Perpaduan dan juga tadika KEMAS yang ada diseluruh Negara untuk pendidikan awal kanak - kanak.

Tapi yang buat kita heran sekali ialah apabila Si Zuraidah Mak Lampir tu kata tadik Permata ni hanya untuk "Anak - Anak Orang Kaya" sahaja dan bukannya untuk rakyat Marhein kononnya.

Alamak ai, Mak Lampir oi!!! Member yang jual buah kat pasar Selayang pun hantar anak dia ke tadika Permata la. Kot itu pun kalau Si Mak Lampir tu nak anggap dia sebagai golongan orang kaya jugak, kira hebat la Malaysia ni.

Kalau ye pun Si Mak Lampir tu nak buat fitnah, agak - agak la sikit. Jangan la main cakap ikut sedap bontot dia je. Penyudahnya nanti memalukan diri sendiri!!! Jangan la ingat semua rakyat Malaysia ni sama BODOH je macam dia!!!

PS: Sebelum ni AMK jadi BERUK. Klik Sini
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Hina nya manusia2 yang bertudung ni tetapi hati busuk macam taik babi. Dari yang atas macam nenek jijah kepada anak dia si ijjah kepada mak lampir dan beruk2 betina yang lain di dalam pkr. Kenapa betina2 pkr ni perangai macam sundal sial??

    Oh ye tak ye, mereka menyembah Raja Peliwat dan Penipu. Patutlah.

    BalasPadam
  2. Betul! Betul! Betul!. Dari dulu sampai sekarang asyik kerja dia org untuk menabur fitnah itu sebab muka anwar tak berseri apabila di landing. Aaaah !!!! Aaaah !!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping