Rabu, Oktober 15, 2014

Sifat Keangkuhan dan Kesombongan yang ditonjolkan oleh beberapa orang pemimpin Pakatan Haramjadah sewaktu menyambut Oktoberfest sebelum ini memang patut dipuji.

Anak kepada Mantan Menteri Besar Kelantan merangkap Ahli Parlimen Pasir Mas itu juga turut memuat-naikkan status 'Pujian' tersebut dalam laman media sosial Facebook miliknya.
(Otak pemimpin PKR dan DAPigs tu kalau dijual di pasar borong pun tak laku!!! Maklum la, semuanya letak kat LUTUT belaka!!!)
Ternyata, perbuatan membanggakan diri serta bermegah - megah sewaktu mereka sedang menogok memang merupakan satu perbuatan yang biadap dan menjijikkan kepada umat Islam.

Bagi sesetengah pihak, apa yang mereka lakukan dalam pesta tersebut adalah hak peribadi mereka sendiri. Tetapi tindakan seperti membangga - banggakan diri itu yang dikecam oleh ramai pihak.

Mereka seolah - olah ingin menunjukkan sifat Rasis yang cukup tebal dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu dan seperti sengaja mahu mencabar kesabaran orang Islam di Malaysia ni secara keseluruhannya.

Tidak hanya terbatas kepada penyokong - penyokong PAS sahaja yang dihina dan diperlekehkan oleh pemimpin DAPigs ni. Tapi ianya turut dirasai oleh orang lain juga.

Malah, ada dikalangan mereka yang Bukan Islam juga turut berasa malu dengan tindakan yang ditonjolkan oleh pemimpin - pemimpin PKR dan DAPigs tu secara terang - terangan.

Tapi apa boleh buat. Pemimpin macam itu jugak yang nak dinobatkan sebagai pemimpin yang Baik Perangai dan Bersih Akhlak dikalangan Pencacai Pakatan Haramjadah tu. Maka sebab itulah ada yang sanggup buat apa saja demi menegakkan benang yang basah!!!

PS: Nik Abduh jangan lupa. Ada jugak pemimpin PAS yang sokong pesta arak ni. Klik sini
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. TAHALUF SIASI TU.....SABAR JER LA....

    BalasPadam
  2. Helo nik abduh awak hisap rokok nikotin boleh,banyak syoik hayal,tadak haram , itu Royalty alkohol benzen kerozen etana etanol awak sebat,awak punya otak lagi murah.

    BalasPadam
  3. Dah tahu perangai kafir Harbi macam itu , Pas masih nak sekongkol dengan dia orang. Orang melayu sendiri nak cari jalan gaduh itu apa cerita !!! . Jadi sebelum apa yang kita nak buat gunakan otak untuk berfikir. Ada faham !!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping