Jumaat, Oktober 17, 2014

Huh! Nampak gayanya, kempen secara subversif yang direncanakan oleh 'pihak - pihak' tertentu dari kalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu masih lagi diteruskan secara terbuka.

Mereka ini dilihat terus menggunakan laman - laman portal Pro Pakatan untuk menyiarkan artikel memburukkan imej Presiden PAS itu secara terang - terangan dan tidak berselindung.

Mungkin dengan menggunakan alasan "Kebebasan Media" membuatkan puak - puak Pakatan Haramjadah tu menghalalkan perkara sedemikian biarpun ianya memburukkan lagi keadaan.

Mereka ingat, dengan menyiarkan artikel memperlekehkan kepimpinan Hadi Awang serta cubaan untuk merosakkan imej Presiden PAS itu akan mendatangkan hasil dalam gerakan yang sedang direncanakan.

Tapi hakikatnya mereka lupa bahawa rakyat Malaysia pada ketika ini memang sudah bijak untuk menilai. Mereka dapat melihat permainan Politik yang cuba dimomokkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Hasrat mereka menyiarkan artikel sedemikian rupa adalah untuk melemahkan kredibiliti Si Hadi Awang tu dimata rakyat Malaysia agar dimasa akan datang, orang dah tak percaya lagi pada dia.

Hasrat ini bersesuaian pulak bila pemilihan bagi kepmpinan PAS dijadualkan akan berlansung sekitar tahun hadapan. Maka, inilah peluang sebaik - baiknya untuk mereka menguasai PAS secara total.

Diorang mulakan gerakan secara kecil - kecilan, mengheret Si Hadi Awang dalam kes saman fitnah yang telah difailkan oleh Bekas Calon PKR sehingga ianya menjadi satu isu yang hangat.

Kemudian mereka kaitkan pula pendirian yang dibuat oleh Hadi Awang bertentangan dengan agenda asal puak - puak Pakatan dalam isu mengenai kedudukan Menteri Besar Selangor.

Sekarang, mereka mula mempersoalkan pula kredibiliti Hadi Awang sebagai Presiden PAS yang didakwa mampu untuk menghalang Pakatan bergerak maju ke hadapan dimasa akan datang.

Maka, dengan menggunakan alasan - alasan ini, mudah untuk mereka menghasut rakyat terutama dikalangan ahli - ahli PAS supaya menolak kepimpinan yang diterajui oleh Hadi Awang. Tapi, itu untuk mereka yang BONGOK aje la. Bagi mereka yang cerdik, dah tentu diorang tak termakan hasutan tu!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Impian Putrajaya Pakatan hanya pada nama dan adalah satu gimmick!

    Impian sebenar adalah Impian Putrajaya DAP!!!!!

    Cinabeng mempergunakan PAS.

    BalasPadam
  2. Tak mengapa sebab tuan guru terus2 kata umno yg belot....hidayah samar2?

    BalasPadam
  3. PAS diperguna DAP , x cukup obvious lagi keh? wahai PAS!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping