Khamis, Oktober 23, 2014

Alamak mak ai!!! Lepas satu persatu isu kontorversi dibangkitkan oleh Si Gundik Kit Siang ni ek. Memang dah ketagih Publisiti Murah sungguh dia dia gamaknya.

Belum pun selesai isu berkaitan dengan kes gambar skandal dia dengan seorang lagi ahli DAPigs Melayu yang tersebar di internet sebelum ini, dah timbul isu lain pulak.

Kali ini melibatkan aksi dia 'bermesra -  mesra' dengan seorang pemimpin PAS pulak menjadi satu isu hangat yang diperkatakan dilaman media sosial.

Semalam, Si Gundik Kit Siang tu siap memuat-naikkan sekeping gambar dalam statusnya yang mempamerkan dia sedang duduk disebelah Si Mat Syabun tu.

Kata Si Gundik Kit Siang tu, Si Mat Syabun tu selalu 'Berbangga' bila dapat duduk disebelah dia. Malah, kata Si Gundik Kit Siang tu, Mat Syabun tu 'Suka' pada 'Bibir' dia.

Heh! tu saja ke yang Si Mat Syabun tu tengok pada dia? Betul ke Si Mat Syabun tu tak tengok 'benda' lain yang dia lebih suka? Nak pulak bila Si Gundik Kit Siang tu pakai baju ketat.

Kalau setakat itu je yang Si Mat Syabun tu suka, kita tak heran sangat la. Lagi pun semua orang pun dah tau. Selain Si Mat Syabun tu seorang pejuang Komunis yang tegar, dia memang seorang lelaki yang 'Mata Keranjang'!!! Pantang bila tengok pompuan cantik ni!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. sexsual harrasment tu..even sekadar berkata suka bibir...hahahahahaha

    -smh-

    BalasPadam
  2. Betina "Ipoh Mali" ni sebenarnya dah lucai. Sapa pun boleh pakai. Janji ada duiiittt.. Mat kapcai pun dah selalu angkut dia ni dulu.Kami geng Ipoh tahu sangat tembelang dia ni.Di mana tonpok panau dia pun kami tau.

    BalasPadam
  3. dua2 mabuk syabu....

    BalasPadam
  4. xpayahlh BG promisi percuma KT deme tu. DRI org yg x kenal deme jadi Kendal pulak

    BalasPadam
  5. Si MAt Sabun tu suka bibir yang mana??? Apa lah nasib si PAS-pisss-pusssy ni dapat mangkok berayun macam Mat Sabu jadi Timbalan Presiden depa?? Dah tak dak orang lain gamak nya.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping