Khamis, Oktober 23, 2014

Anak tak mengenang budi! Sampai hati dia perlakukan "ayah" dia sampai tahap macam tu sekali? Sampai hati dia lihat "ayah" dia merana tanpa sebarang pembelaan?

Sanggup dia mengutamakan orang lain dari nak membela ayah dia sendiri? Memang dasar Kacang Lupakan Kulit sungguh. Orang macam ni memang tak layak jadi pemimpin.

Tidakkah dia tahu bahawa yang menganiaya "ayah" dia tu datangnya dari kalangan puak - puak Parti Khinati Rakyat tu sendiri? Pun masih lagi dia nak membela mereka?

Dia lupa ke siapa yang memfailkan saman terhadap "ayahnya" sebelum ini jika bukan Bekas Calon PKR tu sendiri? Dan ianya mendapat restu dari Si Ketua Penipu tu.

Dia lupa ke yang "ayahnya" telah difitnah oleh PKR Terengganu dan disifatkan sebagai seorang Pengkhianat kepada Pakatan Haramjadah tu? Pun masih dia nak jadi BARUA mereka?

Sudah - sudah la jadi Pencacai PKR, Suhaizan oi!!! Sampai bila dia nak jadi Pengampu kepada orang yang suka 'Main Bontot' sehingga Presiden parti pun sanggup diabaikan?

Jika sebelum ini, sebuah laman Facebook Pro Ulama dah bangkitkan isu tersebut bagi mendapatkan perhatian rakyat terhadap pengkhianatan yang dilakukan oleh Si Suhaizan ni. (Klik Sini)

Pemilik akaun Facebook berkenaan menyifatkan tindakan Si Suhaizan ni mendahulukan Si Ketua Penipu tu adalah satu tindakan yang memalukan Pemuda PAS dan parti itu sendiri.

Malah, kecaman El-Haraki itu juga turut mendapat sokongan dari kalangan pengikut - pengikutnya yang menyuarakan perkara yang sama terhadap Ketua Pemuda PAS tu.
"Presiden PAS kena dakwa kat mahkamah KT oleh org PKR tidak dihiraunya, yg dia cakna adalah Presiden PKR. Betul2 memalukan, lucutkan saja jawatan ketua pemuda PAS drpnya," komen Khairul Marhaini Anang di laman Facebook yang sama.
Nah! Kalau itu pun masih tidak boleh dianggap sebagai satu Pengkhianatan dan satu tindakan yang memalukan, apa lagi yang boleh kita kata mengenai Si Ketua Pemuda PAS ni? Dia ni hanya ibarat Orang yang menyusukan Monyet dihutan dan membiarkan ayahnya mati kelaparan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping