Jumaat, Oktober 31, 2014

Tak heran la kenapa Si Ketum tu marah sangat pada Azmin!!! 
Tak cukup dengan adegan 'Suspen' yang sengaja memaksa Si Ketua Penipu tu menunggu sehingga ke hari Isnin, timbul pulak satu lagi laporan yang agak kurang menyenangkan.

Katanya, Si Ketua Penipu tu sekarang berada dalam keadaan yang tak tentu arah bila dia mula sedari yang Si Azmin tu semakin hari semakin mendapat sokongan kuat dari kalangan ahli.

Tak cukup setakat itu sahaja. Malah ada juga pihak yang memberi gambaran bahawa Si Azmin tu lebih layak untuk menggantikan kedudukan dia didalam parti dimasa akan datang.

Keadaan ini sudah pasti akan membuatkan Si Ketua Penipu tu tak senang duduk seolah - olah dia pulak yang kena liwat oleh Si Azmin tu secara zahirnya. Pening kepala dia nak memikirkannya.

Menurut pendapat Majlis Profesor Negara, parti yang diasaskan oleh Si Ketua Penipu tu pada tahun 1999 kini sudah memiliki 'nyawa sendiri' biarpun tanpa kehadiran Si Ketua Penipu tu.
“Kita tahu Presiden PKR adalah Datuk Seri Wan Azizah, tapi beliau bukanlah pengemudi PKR. Wan Azizah tidak lagi relevan kerana beliau tidak mempunyai kebolehan memimpin. Beban itu akan jatuh ke bahu Azmin yang mengisi posisi timbalan presiden,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.
Maka jika perkara itu menjadi kenyataan, sudah tentu Si Ketua Penipu tu hanya akan menjadi 'Bahan Peninggalan Sejarah' selepas dia dibebaskan dari Penjara 5 tahun akan datang.

Mana tidaknya. Dalam masa 5 tahun, macam - macam perkara boleh berlaku. Dan dasar perjuangan PKR yang selama ini berpaksikan kepada Si Ketua Penipu tu pun boleh terhakis.

Jadi, untuk apa lagi Si Ketua Penipu tu dilayan bagaikan Raja selepas dia dibebaskan dari penjara kelak? Sudah tentu dia dan keluarga dia juga akan dipinggirkan dari PKR. 

Itu pun kalau parti tu nak terus bergerak maju ke hadapan. Kalau masih nak terus berada ditakok lama dan menjadi Pencacai kepada Si Ketua Penipu tu serta keluarga dia, memang tak ke mana la!!! Sampai ke sudah PKR akan terus jadi sebuah parti RETORIK semata - mata!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Seronok tengok kehancuran riwayat politik keluarga puaka ni. Bapak masuk penjara dan harap2 mampus di dalam dan bini dan anak yang sudah bertahun2 menipu dan memfitnah pula menjadi tak tentu arah....dalam kalangan pengamal politik longkang pkr pun mereka akan dijauhi..macam SOCIAL PARIAHS.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping