Khamis, Oktober 16, 2014

Itu perkara nyata yang perlu diterima oleh puak - puak pencinta DAPigs tu diluar sana. Itu realitinya perlu dihadam oleh mereka. Hakikatnya, Perkauman wujud sebab DAPigs.

Jika tak de DAPigs, isu mengenai perkauman ni takkan wujud. Tapi disebabkan adanya petualang seperti DAPigs yang nak menghuru harakan Negara, maka sebab itu isu tersebut timbul.

Jadi, usah la orang seperti Si Mujahid Rawa atau pun Si Saifuddin Abdullah tu nak tunjuk Hero KONONnya diorang ni nak menjadi penyelamat kepada rakyat di Malaysia ni.

Tak payah la diorang nak tunjuk kononnya isu perkauman ni muncul disebabkan orang Melayu bangkit untuk menuntut hak mereka. Kalau diorang nak jadi Hero, jangan jadi Pencacai DAPigs.

Sama - sama kita hapuskan fahaman idealisme yang cuba diterapkan oleh puak - puak DAPigs dikalangan rakyat Malaysia ni. Sama - sama kita musnahkan pengaruh DAPigs tu.

Hanya dengan cara itu sahaja mampu membuatkan isu berkaitan dengan Rasisme ni terhapus. Kaedah itu sahaja yang mampu menjamin Negara Malaysia ni kembali aman.

Tak usah la diorang nak jadi BARUA DAPigs dengan berselindung disebalik topeng 'Gerakan Anti Perkauman' sedangkan dalam masa yang sama diorang bersekongkol dengan puak - puak Chauvanist tu.

Rujuk balik Perlembagaan Persekutuan yang sudah dipersetujui oleh semua kaum di Malaysia ni mengenai Hak Orang Melayu dan Bumiputera. Baca balik buku perlembagaan tu.

Sekarang siapa yang mempertikaikan Perlembagaan? Siapa yang cuba nak menghapuskan Hak - Hak Orang Melayu jika bukan puak - puak DAPigs tu sendiri?

Jangan la Si Mujahid Rawa tu nak tunjuk sikap MUNAFIK dia dikhalayak ramai dan menunding jari terhadap orang lain sedangkan apa yang berlaku semua depan batang hidung dia sendiri.

Di Pulau Pinang, dek kerana kerakusan DAPigs nak menghapuskan Hak - Hak Orang Melayu/Bumiputera sampai tahap kampung - kampung orang Melayu pun dirobohkannya.

Nak kata Rejim DAPigs pimpinan Si Tokong DAPigs tu nak bukak kawasan perkampungan baru untuk orang Melayu jangan harap la. Dan perkara itu turut ditentang oleh PAS.

Sebab apa perkara itu berlaku? Sebab wujudnya manusia - manusia MUNAFIK macam Si Mujahid Rawa dan Saifuddin Abdullah yang bersekongkol dengan fahaman DAPigs.

Semua benda nak bagi sama rata. Semua benda nak dihidang sama rasa. Penyudahnya, hak orang Melayu/Bumiputera jugak yang tergadai. Pun lagi dia nak bercerita pasal Gerakan Anti Perkauman? Buat sekian kalinya ingin ditegaskan, Hapuskan Dulu DAPigs tu. Kemudian baru cerita pasal nak menghapuskan Rasisme!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping