Jumaat, Oktober 17, 2014

Huh! Macam - macam cerita Si Ketua Penipu ni ek. Pandai betul dia nak pusing - pusing cerita supaya semua orang simpati pada dia. Nampak sangat dia dah semakin terdesak sekarang ni.

Disaat - saat akhir ni, mula la Si Ketua Penipu tu mengatur strategi demi strategi untuk membersihkan imej dia yang selama hari ini kotor dek kerana bergelumang dalam lobang taik.

Maka tak heran la kalau rahsia dia dalam rumah pun akan didedahkan kepada orang luar supaya mereka semua faham apa agenda yang cuba direncanakan oleh Si Ketua Penipu tu.

#Sumber
Soalnya, kenapa dia bawak seorang 'Pak Sheikh' datang ke rumah dia malam - malam buta sambil berjubah dan berserban bagai? Sebab dia nak tonjolkan imej 'Islam'.

Bagi pandangan Si Ketua Penipu tu, asalkan orang tu pakai jubah, pakai serban macam Pak Arab, kiranya orang tu 'Islam' sangat dah. Kiranya orang tu 'Alim' dan 'Maksum' sangat.

Jadi dengan cara itu dia dapat mengaburi mata rakyat agar tidak mempertikaikan 'Keislaman' dia. Dia cuba nak tonjolkan KONONnya dia tu masih lagi Islam.

Dia nak tunjuk kononnya rakan - rakan yang ada disekeliling dia semuanya 'Alim', semuanya 'Warak' dan 'Maksum'. Jadi, mustahil kalau dia sanggup buat perkara 'Jijik' seperti melakukan perbuatan seksual diluar Tabiie.

Dengan cara itu, dapat la Si Ketua Penipu tu mengawal pandangan serong rakyat terhadap rayuan kes liwat dia yang kini sedang dalam proses untuk menentukan keputusan muktamadnya.

Si Ketua Penipu tu ingat rakyat Malaysia hari ini masih sama macam rakyat Malaysia pada tahun 1998 dulu gamaknya. Dia ingat dia masih dapat menipu dan memperdaya rakyat Malaysia macam dulu.

Hakikatnya, Si Ketua Penipu tu lupa. Rakyat Malaysia hari ini lebih bijak untuk melihat dan menilai yang mana Kebenaran dan yang mana satu Kepalsuan. Sebab itu Si Ketua Penipu tu menjadi semakin terdesak tak tentu arah dan terpaksa guna taktik murah macam ni!!!
Categories: ,

10 ulasan:

  1. bila lagi nak bertaubat .... dah dahlah. bagi kat orng muda.
    DSAI bnyk mslh

    BalasPadam
  2. Gelinya menengokkan "acting" si pondan tua ni. Kalau pondan ni dah lebih dari 60 tahun berpura2 sebagai seorang lelaki bukan gay, sudah tentu tak jadi masalah untuk si pondan tua ni nak berlakon sebagai seorang yang "alim" untuk 2minggu sebelum hari dia dihukum di dunia.( Hukuman di hari akhirat, lain pulak!)

    Pergi MAMPUS la, sampah Malaysia yang PALING BUSUK!

    BalasPadam
  3. maaf cakap la..ko keliling dgn alim ulamak mekah pun aku tak caya ko tu tak bersalah...

    sbb aku dh jumpa org pakai jubah...pakai serban tebal...berjanggut...sembayang selalu..berzikir selalu...tp seorang biseksual...apatah lg ko..yg mcm tu aje...

    BalasPadam
  4. Ala sedangkan Pak Osetat yg berimej alim2 taik anjing seperti Osetat Badigol Amin yg dulu terkenal dgn munajat kira alim tetapi nafsu mengalah unta d padang pasir. D tangkap "berkauseling" jam 3 pagi siap pake tuala basah. Itulah alim2 taik anjing yg mengelilingi najis Nuar Jubori. Peliwat jijik lagi terkutok

    BalasPadam
  5. Ala sedangkan Pak Osetat yg berimej alim2 taik anjing seperti Osetat Badigol Amin yg dulu terkenal dgn munajat kira alim tetapi nafsu mengalah unta d padang pasir. D tangkap "berkauseling" jam 3 pagi siap pake tuala basah. Itulah alim2 taik anjing yg mengelilingi najis Nuar Jubori. Peliwat jijik lagi terkutok

    BalasPadam
  6. Elok la tu.....Nuar jadi pelakun opera cina. panggil Najib pukul gendang....

    BalasPadam
  7. 10 hari aje lagi. Simpan aje diia

    BalasPadam
  8. Siapa Anwar sebenarnya....seorang Gay Tua dan Peliwat ternasyur di bumi Melaya ini.....Si GAy Tua yang jijik dan banyak menimbulkan masalah kepada umat Melayu dan Islam SeMElaya. Aku harapkan 28hb ni Mr Judge akan menambah kan hukuman penjara dia sebab dengan perangai dia yang banyak songel tu dan menyusahkan mahkamah saja dan jangna biarkan dia bersembunyi disebalik .sebab chief counsolor dia yang tak sihat dan dah nak kojol tu....

    BalasPadam
  9. kerosakan akhlak orang Malaysia ini bermula dengan anwar yang mahukan lbgt,gay,liberalism, suka sama suka, etc etc..kenapa...sebab dia mengamal ini semua, jika di benarkan dia akan di julang sebagai manusia di Malaysia yang Berjaya, dan semua kelakuan buruk dia akan mendapat sokongan baik dari rakyat Malaysia yang sudah rosak akhlak..baru baru ini ada mamat dari temerloh di tahan polis sebab hendak membontot bini,..di tahan dan di hokum sebab salah..gay tua ini dah terbukti ada ayor chairnya dalam lubang jubur tak salah ke...pikior lah..

    BalasPadam
  10. dulu org x percaya dia meliwat..tp bila dah dibuktikan.. di pusingkan pulak fakta bahawa meliwat tu dibenarkan asalkan suka sama suka..itu lah fahaman lgbt,liberal dan pluralisme yg cuba disogokan pada rakyat agar rakyat bersimpati dan bersetuju atas kegemaranya meliwat....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping