Sabtu, Oktober 18, 2014

Bila kita cakap, diorang tak nak percaya. Diorang kata semua ini hanya fitnah semata - mata. Tapi bila semuanya dapat dibuktikan secara nyata, tak nak pulak diorang percaya.

Sebelum ni orang ramai dah kecoh buat andaian kononnya mereka yang menyokong tindakan Parti Khianati Rakyat tu nak menggugurkan Khalid Ibrahim dapat habuan.

#Sumber
Dan semua tu termasuk la dua orang ADUN dari kalangan puak - puak PAS. Tapi masa tu mati - matian ianya dinafikan dan hanya disifatkan sebagai satu dakwaan semata -mata.

Jadi tak heran la kalau sebelum ni diorang beria - ia sangat dengan pendirian nak menyokong pencalonan Si Wan Azizah tu sebelum ini. Rupanya nak tagih bantuan kewangan. 

Mungkin selama hari ini, diorang ni terdiri dari kalangan orang yang 'terpinggir' sewaktu pemerintahan Khalid Ibrahim. Mungkin sebab itu diorang bertindak sedemikian untuk membalas dendam. Siapa tau ye tak?

Dalam ertikata lainnya, semua ni hanya untuk kepentingan diri mereka semata - mata. Semuanya dilakukan atas dasar kepentingan Politik Peribadi.

Bukan la sebab nak memperjuangkan rakyat sangat pun. Maka, untuk sekian kalinya, benar lah telahan yang dibuat oleh Si Hadi Awang sebelum ini. Rupanya diorang ni hanya BARUA semata - mata.

Jika perkara ini tidak benar, ambik la tindakan yang sewajarnya. Jangan setakat tau nak keluarkan dua baris ayat dan menafikan perkara tu bulat - bulat. Sendiri pandai cari penyakit, sendiri tanggung la!!! Jangan menyusahkan orang lain pulak!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping