Isnin, Oktober 20, 2014

"Saya tahu siapa cinta hati Dyana". Demikian ayat yang diluahkan oleh ibu kepada Si Gundik Kit Siang tu bila isu gambar intim anaknya mula tersebar di internet semalam.

Kenyataan tersebut dibuat sewaktu ditanya oleh pihak media. Malah dia turut menjelaskan bahawa dia tahu sejuah mana hubungan yang dijalinkan diantara anaknya dengan Zairil.

Sambil menafikan bahawa anaknya itu tidak menjalinkan sebarang hubungan cinta dengan Ahli Parlimen Bukit Bendera itu, ibu kepada Si Gundik Kit Siang itu juga mendakwa gambar itu palsu.
"Sebagai seorang ibu, saya percaya itu bukan Dyana. Gambar seumpama itu juga pernah tersebar semasa Dyana bertanding di Teluk Intan," katanya.
Jika benar gambar yang tersebar sebelum ini itu merupakan gambar palsu dan sengaja diada - adakan, kenapa mereka yang terlibat tidak mengambil tindakan yang sewajarnya?

Kenapa mereka yang terlibat tidak membuat laporan Polis dan memfailkan saman terhadap pihak yang mula - mula menyebarkan gambar tersebut demi menjaga maruah diri mereka sendiri?

Apa yang pasti, masyarakat diluar melihat isu ini hanya merupakan satu propaganda murahan yang sengaja diwujudkan oleh puak - puak DAPigs untuk mengalih perhatian rakyat.

Ada yang berpendapat, DAPigs melalui gerakan RBA mereka cuba untuk menutup beberapa isu sensitif yang timbul sebelum ini. Khususnya isu berkaitan dengan gabungan dalam Pakatan.

Salah satunya ialah mengenai kenyataan yang dibuat oleh Pengerusi DAPigs Sarawak yang sebelum ini telah mengumumkan keputusan untuk memutuskan hubungan dengan PAS.

Alasan yang diberikan oleh DAPigs Sarawak adalah kerana PAS masih bertegas untuk meneruskan agenda perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan dan cubaan untuk bersekongkol dengan UMNO.

Sehingga hari ini, pihak DAPigs Pusat masih lagi tidak mengeluarkan sebarang kenyataan rasmi berkaitan dengan isu tersebut. Soalnya, kenapa mereka masih lagi mendiamkan diri?

Maka tidak mustahil sekiranya taktik murahan seperti penyebaran gambar tersebut sengaja disebarkan dalam laman media sosial dan dijadikan viral oleh pihak mereka sendiri.

Kiranya, dalam erti kata lain, isu berkaitan dengan gambar tersebut hanya sekadar untuk menutup isu lain yang lebih utama serta perlu dijawab oleh DAPigs. Dan, Si Gundik Kit Siang serta Si Zairil tu hanya dipergunakan untuk menjadikan 'Kambing Hitam' semata - mata!!!

PS: Ibu kepada Si Gundik Kit Siang tu tak perlu bagitau pun siapa kekasih hati anaknya sebab semua orang dah tau. Dalam hati dia hanya ada Apek Kit Siang tu je sorang!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Mak dia tak kisah sangat sapa jadi menantu dia ASALKAN cina!!!

    Keluarga tak sedar diri....satu hari nanti, puak2 cina yang diorang sembah tu jugaklah yang akan meludah mereka.

    BalasPadam
  2. Kalau depa nak beromen ke, buat sex luar tabaii ke, aku tak heran pun. Depa tu semua dari DAPpigs. Kalau dah hari dok melantaq daging khinzir tu, perangai pun dah macam khinzir jugak lah...asyik nak menyondol saja.

    Yg aku peliknya bile PAS-piss-pusssy nak jadikan depa tu idola orang muda parti Keldai tu. Dah tak dak orang lainke ???? PAtut lah dalam PAS-pisss-pussyyy le ni dah banyak aksi sondol-menyondol!!!!!

    BalasPadam
  3. Lunyai dapat kat cina DAP,zaril pun dah nampak muka stim je,dah letih la tu..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping