Sabtu, Oktober 25, 2014

Ramai ini je ke yang dapat dikumpulkan oleh puak - puak Anak Muda Kecoh tu untuk menunjukkan solidariti mereka terhadap Si Ketua Penipu tu? Memang cukup Memalukan!!!

Kalau setakat 25 orang je yang mampu turun untuk menyatakan sokongan buat Si Ketua Penipu tu, baik tak payah dibuat kerja yang tak berfaedah tu. Buat mengabihkan masa je.

Hanya kerana nak menyokong seorang Peliwat, sanggup diorang nak menyusahkan rakyat? Sanggup diorang mengabihkan masa tak tentu arah dengan buat kerja pandir macam ni?

Kalau dah dasar Pencacai tu ye tak. Cakap la apa pun, bukannya diorang peduli sangat pun. Apa yang penting bagi diorang ialah dengan membuat Kecoh tak tentu pasal.

Katanya semalam puak - puak Anak Muda Kecoh tu berkumpul depan lampu isyarat di stesen LRT Universiti jam 5 petang sambil menayangkan 'Playcard' kepada pemandu jalan raya.

Antara lain, 'playcard' yang dibawa menuntut agar sistem kehakiman Negara ini dibebaskan. Gamaknya bagi diorang selama ini sistem kehakiman Negara ni terbelenggu kot.

Mungkin sebab itulah Si Ketua Penipu tu boleh menang kes saman fitnah yang difailkan terhadap Si Papa Gomo yang sebelum ini digesa untuk membayar sebanyak RM 800ribu.

Kalau sistem kehakiman Negara ni tak bebas seperti mana yang mereka dakwa, sudah tentu kes - kes yang melibatkan puak - puak Pakatan Haramjadah tu semuanya 'bungkus' belaka.

Tapi disebabkan sistem kehakiman Negara yang ada sekarang ni bebas la yang membenarkan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sering kali menang dalam perbicaraan mereka. Kot kalau itu pun diorang masih tak sedar diri lagi, memang tak boleh nak cakap apa la!!! Kalau dah bengap tu, bengap la juga!!!

Categories: ,

5 ulasan:

  1. Tu sebab xmasyuk. Kalau ketum bayar pasti berduyun duyun mamat AMK ni turun.

    BalasPadam
  2. Semuga ditahun baru Hijrah ini, Malaysia mengucapkan selamat tinggal terhadap musibah demi musibah yang dicetuskan Anwar Ibrahim yang derhaka kepada Malaysia Negaranya, Islam ugamanya dan Melayu bangsanya. Anwar Ibrahim wajar diliwat dengan buluh runcing. Dia lebih hina dari khinzir dan lebih hina dari berhala yang disembah kafir laknatullah.

    BalasPadam
  3. Ramai dah rakyat malaysia ni buat kerja takberfaedah
    buang masa guling guling tegah panas kat jalan. yg untung KETUM. lu apa dapat

    BalasPadam
  4. Gunakan otak untuk berfikir. Buat apa kita nak sokong pada orang dah tentu kesalahannya. Badan kehakimaan telah menjaalankan kewajipannya dengan betul tanpa di pengaruh oleh sesiapa. Guna akal sikit lah !!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping