Sabtu, Oktober 18, 2014

"Tak adalah. Itu keputusan parti," katanya selepas solat Jumaat di Masjid Kampung Raja Uda, Pelabuhan Klang, hari ini. 

Demikian kenyataan lemah yang telah dibuat oleh Si Menteri Besar Selangor yang baru tu dalam menangkis fitnah yang dilemparkan kepada dia. Hanya sengan menggunakan dua potong ayat je sudah mencukupi?

Jika sebelum ini, Si Raja Petra telah mendedahkan satu kiriman email ugutan yang dibuat oleh Si Rafizi berkaitan dengan status kedudukannya sebagai Menteri Besar Selangor. 

Katanya Si Azmin tu telah dipaksa untuk menandatangani sekeping surat yang berbaur ugutan tidak bertarikh dengan mensyaratkan PKR berhak untuk memecatnya jika engkar terhadap kepentingan parti.
Surat melalui e-mel yang mengandungi cadangan Rafizi kepada Anwar itu bertajuk "Isu Selangor: Senario dan beberapa pertimbangan" bertarikh 19 September.
Pada tarikh itu, Rafizi masih lagi memegang jawatan pengarah strategi PKR, manakala setiausaha agung PKR ialah Datuk Saifuddin Nasution Ismail. Antara kandungan surat itu menyebut "tidak boleh beri ruang untuk hantar nama kedua atau lain-lain". (Klik Sini)
Jika dilihat dari penafian yang dibuat oleh Si Azmin tu jelas dia hanya sekadar cuba untuk menutup kemaluan diri dia sendiri. Persoalannya, kenapa dia tak nak ambik sebarang tindakan?

Kenapa dia tak nak failkan saman terhadap Si Raja Petra tu sendiri? Kalau setakat nafi macam itu je, budak sekolah pun reti buat. Tak payah susah - susah jadi Menteri Besar!!! Nak jaga maruah diri sendiri pun dia tak mampu, macam mana dia nak jaga maruah rakyat!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Surat perletakan jawatan Azmin akan disiarkan pada hari pertama Anwar melangkah masuk penjara dengan mensyaratkan kepada Azizah sebagai penganti MB. Pada masa ni Anwar akan do or die. Peduli apa Selangor huru-hara?

    BalasPadam
  2. Selagi pakatan raayat perentah S'langor selagi tulah N/S tak kan aman.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping